چهره بهاره رهنما در 24 سال قبل

کدخبر: ۴۲۸۴۵۶
اقتصادنیوز : بهاره رهنما بازیگر مشهور کشورمان در جدیدترین پست اینستاگرامی خود عکسی قدیمی از خو درا به همراه دل نوشته ای زیبا منتشر کرد.
 چهره بهاره رهنما در 24 سال قبل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک ،بهاره رهنما بازیگر مشهور کشورمان در جدیدترین پست اینستاگرامی خود عکسی قدیمی از خو درا به همراه دل نوشته ای زیبا منتشر کرد.

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که یکی از چهره های پرکار در عرصه هنر است بازیگری را با فیلم افعی آغاز کرد و بعد از آن در فیلم عاشقانه نقش اصلی را در مقابل پیمان قاسم خانی ایفا نمود.

این بانوی هنرمند که از دوران جوانی وارد عرصه دنیای بازیگری شده و همزمان در رشته های مختلف به تحصیل پرداخته است در روزهای اخیر پدر عزیزش را از دست داده و سوگوار شد.

بهاره رهنما در جدیدترین پُست اینستاگرامی خود عکسی قدیمی که مربوط به 24 سال قبل می شود را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

بهاره رهنما با انتشار عکس قدیمی خود در اینستاگرامش نوشت:

برگردید و از خویشتن مواظبت کنید.

جسم شما به شما نیاز دارد

حس های عاطفی شما به شما نیاز دارند

حس های دریافتی شما به شما نیاز دارند.

بچه زخم خورده در شما به شما نیاز دارد.

رنج شما به شما نیاز دارد که او را تصدیق کنید.

تیچ نات هان

عکس مربوط به 24سال پیش است، اگر با ماشین زمان به عقب برمیگشتید چه میکردید؟

من اگر این فرصت را داشتم بیشتر مراقب خودم بودم لیوانی که پر نیست سر ریز نمی شود برای انسان بهتر بودن برای دیگران ابتدا باید از خودمان مراقبه کنیم، عکس از روزهای خیلی غمگینی است که شجاعت پرداختن به ندای قلبم را نداشتم ، این روزها با غمی بسیار سنگین تر و البته با پذیرش رنجم از سوگ پدر ونیز باز ارسال این عکس توسط دوستی بسیار قدیمی یادم آمد که یادشما جوان تر ها بیندازم که مراقب خودتان باشید، سخت مراقب خودتان باشید تا برای دیگران انسان کامل تری باشید...

پدرم ببخش اگر دختر کاملی برایت نبودم... 

 iqNGNYIEBjFB

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید