رزومه رستم قاسمی به شورای شهر رسید

کدخبر: ۴۲۸۶۰۳
منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: اسامی اعلام شده در اولین رای‌گیری بین گزینه‌های تصدی شهرداری براساس حروف الفبا و نه تعداد آرا بود.
رزومه رستم قاسمی به شورای شهر رسید

به گزارش اقتصادنیوزبه نقل از ایلنا ، ناصر امانی منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران درباره رزومه‌هایی که از سوی کاندیداهای شهرداری تهران به دست منتخبان شورای ششم رسیده است، گفت:‌ مطلع نیستم که چه تعداد رزومه رسیده است، چرا که تعطیلات بوده و اگر رزومه‌ای رسیده است به دست دبیرخانه موقت شورا رسیده و دوشنبه و بعد از تعیلات اعلام می‌شود که چه کسانی رزومه داده اند.

او ادامه داد: آقای رستم قاسمی رزومه خود را هفته گذشته فرستاد، اما تا پایان بررسی رزومه‌ها و برنامه‌ها وقت است که افراد داوطلب برنامه‌های خود را ارائه دهند. 

امانی درباره فرصت نهایی ارائه رزومه از سوی کاندیداهای پست شهرداری تهران به شورای ششم گفت: تا پایان این هفته زمان برای ارسال رزومه‌ها تعیین شده است.

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران با اشاره به اولین رای گیری بین گزینه‌های تصدی پست شهرداری گفت:‌ اسامی که بعد از آن جلسه اعلام شد، براساس حروف الفبا بود و نه براساس تعداد آرا.بر این اساس طبیعتا افرادی که فامیلی آنها براساس حروف الفبا بود، در بالای لیست قرار گرفتند. 

امانی درباره پیش‌بینی انتخاب شهردار بعدی تهران گفت: کار انتخاب شهرداری سخت و پیچیده است و افرادی که در این لیست قرار دارند هر یک توانمندی‌هایی دارند و از حداقل‌هایی که مدنظر شورا بود برخوردار هستند و  بستگی دارد که چقدر بتوانند نظر اعضا را جلب کنند.

او در پاسخ به اینکه منتخبان شورا در زمان تبلیغات تاکید داشتند که مدیران شهرداری از بدنه درونی شهرداری باشند، پیش بینی شما این است که چه تعداد از مدیران شهرداری تغییر می‌کنند؟ اظهار کرد: همه اعضای منتخب متفق هستیم که برای حوزه های مدیریتی و پست های سازمانی شهرداری حتما از مدیران درون شهرداری استفاده شود و همه بر این مساله اصرار داریم.

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران اضافه کرد: چرا که یکی از درخواست‌های کارکنان شهرداری در زمان تبلیغات انتخابات همین مساله بود و ما به آنها قول دادیم و سعی می‌کنیم در این زمینه نظارت داشته باشیم،‌ تذکر دهیم و پیگیری کنیم که حتما برای مناصب و مسئولیت‌های شهرداری از مدیران موجود و درون شهرداری با تکیه بر شایستگی‌ها و توانمندی‌ها استفاده شود. 

 منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه آیا ترکیب کمیسیون‌های شورا مشخص شده است، گفت:‌ هنوز وارد بحث کمیسیون‌ها نشده ایم چرا که در این مرحله انتخاب شهردار در اولویت است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید