اخبار مهم درباره کابینه ابراهیم رئیسی /بیت کوین می تازد /یک عرضه اولیه جدید در بورس

کدخبر: ۴۲۸۹۱۹
قیمت بیت کوین با جهش فوق العاده خود توجه ها را به خود جلب کرد. خبر گمانه زنی ها درباره کابینه سید ابراهیم رئیسی هم هر روز ترند روز می شود.
اخبار مهم درباره کابینه ابراهیم رئیسی /بیت کوین می تازد /یک عرضه اولیه جدید در بورس

به گزارش اقتصادنیوز ، کابینه سیزدهم با چه چینشی شکل خواهد گرفت؟ سوالی که این روزها در فضای سیاسی و رسانه ای مطرح است و هر روز لیستی از وزرای احتمالی ابراهیم رئیسی منتشر می شود. 

امروز روزنامه سازندگی، لیستی از اعضای احتمالی کابینه دولت سیزدهم را منتشر کرد و نوشت ظاهراً این کابینه نهایی یا نزدیک به نهایی دولت ابراهیم رئیسی است.

براساس این گمانه زنی مخبر معاون اول می شود و شمخانی نیز همچنان درجایگاه دبیری شورای عالی امنیت ملی ابقا می شود. همچنین برخی وزرا و معاونان روحانی در دولت آینده حضور دارند. ردپای وزرای احمدی نژاد و یک رقیب رئیسی نیز در این لیست دیده می شود.

جهش فوق‌العاده قیمت بیت کوین

قیمت بیت‌کوین، مهمترین رمزارز جهان در معاملات امروز با جهشی فوق‌العاده روبرو شده و به ۴۰ هزار دلار نزدیک شد.

قیمت بیت‌کوین که در روزهای اخیر با سقوط به زیر ۳۰ هزار دلار در آستانه سقوط‌های سنگین‌تر قرار گرفته بود پس از آن تقویت شد که ایلان ماسک در سخنرانی خود در یک کنفرانس گفت خواهان این است که بیت‌کوین موفق شود.

ایلان ماسک همچنین اضافه کرد شرکت فضایی او، اسپیس اکس مقداری بیت‌کوین در اختیار دارد.از سوی دیگر کتی وود، سرمایه‌گذار استار هم گفت شرکت‌ها باید اضافه کردن بیت‌کوین به تراز مالی خود را در نظر داشته باشند. جک دورسی، مدیرعامل اسکور اینس، هم گفت این سکه (بیت‌کوین) بسیار سرسخت است.این تحولات باعث شد تا موج خرید بیت‌کوین قیمت آن را با جهشی ۱۵ درصدی تا ۳۹٫۶۸۱ دلار بالا ببرد.

عرضه اولیه وهامون  روز چهارشنبه راهی بازار سهام می شود

عرضه اولیه وهامون که قرار بود هفته گذشته انجام شود به دلیل تعطیلی شش روزه تهران بورس به تعویق افتاد. هفته گذشته وعده عرضه وهامون در روز چهارشنبه شش مرداد داده شد. حالا زمان قطعی عرضه این نماد در بازار فرابورس مشخص شده است.

طبق اطلاعیه فرابورس سهام شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا( وهامون) روز چهارشنبه شش مرداد ثبت سفارش و عرضه این نماد انجام خواهد شد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید