اولین خرید پرسپولیس مشخص شد

کدخبر: ۴۳۱۵۶۲
اینکه در لیست ورود و خروج یحیی گل محمدی نام چه بازیکنانی قرار خواهد داشت قطعا طی روز‌های آتی اخباری موثق خارج خواهد شد، اما درحال حاضر سرمربی موفق پرسپولیس هیچ بازیکنی را در لیست مازاد قرار نداده است.
اولین خرید پرسپولیس مشخص شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنو؛ اما دلیل این موضوع چیست؟ دلیل آن به این موضوع برمی گردد که اول باید باشگاه بتواند بازیکنان خودش را حفظ کند.

بازیکنانی که بعد از بازی با پیکان قراردادشان با پرسپولیس به اتمام رسیده می‌توانند آزادانه به هر تیمی دلشان خواست بروند؛ بنابراین هنوز یحیی گل محمدی لیست مازاد به باشگاه نداده است تا اول تکلیف کمال کامیابی نیا، وحید امیری، احمد نوراللهی، مهدی شیری، امید عالیشاه و حتی شهریار مغانلو مشخص شود.

از سوی دیگر یحیی گل محمدی منتظر است که ببیند باشگاه پرسپولیس و مدیرانش توانایی خرید و جذب چند بازیکن از لیست مورد نظرش را در فصل نقل و انتقالات دارند؟

شنیده‌ها از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که اولین اسم لیست جدید یحیی گل محمدی یک بازیکن با توانایی بازی در دو پُست هافبک دفاعی و دفاع میانی است.

رضا اسدی که سال گذشته و پس از تجربه قهرمانی در جام حذفی همراه با تراکتور تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و با وجود داشتن پیشنهاد از پرسپولیس، سپاهان و استقلال تهران، راهی سن‌پولتن اتریش شد بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی است.

این هافبک ۲۵ ساله سال گذشته در شرایطی راهی اتریش شد که در همان اوایل حضورش در سن‌پولتن از ناحیه نازک‌نی پا آسیب دید و به همین دلیل مدت زیادی از رقابت‌های تیپیکو بوندس‌لیگا دور بود و نتوانست خودی نشان دهد.

تیم سن پولتن به دسته پایین‌تر سقوط کرد و حالا رضا اسدی در شرایطی مورد توجه مجدد یحیی گل محمدی قرار گرفته است که معلوم نیست بعد از یک فصل ناکامی با چه میزان آمادگی قرار است به پرسپولیس بیاید.

سرمربی پرسپولیس امیدوار است رضا اسدی همان بازیکن دو سال پیش تراکتور تبریز باشد که در دو پُست هافبک دفاعی و دفاع میانی با قدرت بازی می‌کرد و نام خودش را سر زبان‌ها انداخته بود اما...

هواداران پرسپولیس امیدوارند در نقل و انتقالات تابستانی بازیکنانی را در تیم خود ببینند که با عشق و آمادگی کامل به تیم مدافع قهرمانی پیوسته باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید