ترامپ در 2024 می‌آید

کدخبر: ۴۳۱۹۲۰
شان اسپایسر سخنگوی مطبوعاتی دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت رئیس قبلی اش بار دیگر در سال ۲۰۲۴ در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهد کرد.
ترامپ در 2024 می‌آید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، اسپایسر در مصاحبه با روزنامه واشنگتن اگزماینر اظهار داشت تمایل ترامپ به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در ماه های اخیر و با مشاهده نحوه مدیریت امور کشور از جمله مسائل مهاجرتی در دولت  جو بایدن رئیس جمهوری کنونی آمریکا افزایش یافته است.

این روزنامه از بیان این که آیا اسپایسر دیدگاه خود را مطرح کرده و یا به نمایندگی از ترامپ سخن گفته خودداری کرد.

اسپایسر به عنوان اولین سخنگوی کاخ سفید در دولت ترامپ در مصاحبه با رسانه ها و نیز در نشست های خبری اش از سوی افکار عمومی اعتبار خود از دست داد و از آن پس ادعا می کند که به دانسته به افکار عمومی آمریکا دروغ نگفته است.

اظهارات جدید او همزمان با ادامه گمانه زنی ها درباره طرح های سیاسی ترامپ و به دنبال شکست سیاسی اش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ مطرح شد.

مارک میدوز رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در دولت ترامپ نیز در مصاحبه جدید خود با نیوز مکس به تشریح آینده آمال سیاسی رئیس سابق خود پرداخت و گفت اجازه ندارد از طرف رئیس جمهور صحبت کند اما اگر رئیس جمهور چنین قصدی را نداشت نشست های کابینه را برگزار نمی کردیم.

اسپایسر در ژوئیه ۲۰۱۷ به دنبال شش ماه پر آشوب در کاخ سفید پست خود را ترک کرد. اشتباهات لفظی و اظهارات نادرست و رویکرد تخاصمی در قبال روزنامه نگاران از جمله ویژگی های دوران خدمت او بوده است.

در آمریکا، شصتمین انتخابات ریاست جمهوری که هر چهارسال برگزار می‌شوند، سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ مصادف با ۱۵ آبان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید