اخبار هواشناسی ۱۴۰۰/۰۵/۱۷| بارش باران در این استانها در دو روز آینده

کدخبر: ۴۳۲۰۱۸
کارشناس هواشناسی گفت: از فردا تا پایان هفته در شمال غرب و شمال شرق کشور روند کند کاهش دما پیش بینی می شود و در سایر مناطق دمای هوا افزایش می‌یابد.
اخبار هواشناسی ۱۴۰۰/۰۵/۱۷|  بارش باران در این استانها در دو روز آینده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان،  صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی  با بیان اینکه در دو روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، بارش باران پراکنده پیش بینی می شود گفت: همچنین  فارس، جنوب و غرب اصفهان، شمال و شرق خوزستان، ارتفاعات در استان‌های کرمان، هرمزگان و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های مازندران، البرز، قزوین و تهران رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان بیان کرد: از روز چهار شنبه تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود و تنها در ارتفاعات شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

او تاکید کرد:از فردا تا پایان هفته در شمال غرب و شمال شرق کشور روند کند نسبی کاهش دماپیش بینی می شود، در استان‌های ساحلی شمال کشور و به طور تقریبی دما بدون تغییر خواهد بود و در سایر مناطق کشور دمای هوا به طور نسبی افزایش می‌یابد.

کارشناس هواشناسی توضیح داد: طی پنج روز آینده در برخی نقاط شمال شرق و شرق کشور به ویژه در منطقه زابل و خراسان جنوبی وزش باد شدید رخ می‌دهد که با احتمال خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی است.

او درباره آب وهوای تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد است . بیشترین دمای تهران به ۳۸درجه و کمترین آن به ۲۷ درجه می رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید