وعده قاطع سردار سلامی درباره فروپاشی اسرائیل

کدخبر: ۴۳۲۱۹۷
فرمانده کل سپاه پاسداران در دیدار با فرماندهان ارشد مقاومت فلسطین با تاکید بر اینکه صهیونیست‌های سرکش را فقط قدرت می تواند آرام کند ، گفت: زوال رژیم صهیونیستی واقعیتی قابل اتفاق در آینده نزدیک است.
وعده قاطع سردار سلامی درباره فروپاشی اسرائیل

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از سپاه‌نیوز، «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس با سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سرلشکر سلامی در این دیدارهای جداگانه ضمن تبریک پیروزی ها و دستاوردهای درخشان و راهبردی مقاومت اسلامی فلسطین در عملیات سیف القدس، گفت: خدای بزرگ را شاکریم که امروز با دست پر و کوله باری از درخشش یک پیروزی بزرگ ، استثنایی و شگفت انگیز در ایران اسلامی حضور یافته اید و به واسطه واقعیت‌های انکارناپذیر میدانی اطمینان داریم  زوال و فروپاشی رژیم صهیونیستی فراتر از یک آرزو ، واقعیت قابل اتفاق در آینده نزدیک است.

 وی افزود: نسبت رژیم صهیونیستی و مقاومت اسلامی فلسطین در عملیات سیف القدس با جنگ های قبلی متفاوت بود و در واقع در نبرد اخیر فلسطین قدرتمند و جدید ظهور کرد و پیروزی شما فراتر از دستاوردهای یک پیروزی نظامی بود.

 سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه صهیونیست‌های سرکش را فقط قدرت می تواند آرام کند و قوی شدن فلسطین یک راهبرد و راهی است که هرگز نباید متوقف شود افزود: روند تحولات و رخدادها در فلسطین اشغالی نشان می‌دهد تصوری که سردمداران سلطه و صهیونیسم و رسانه‌های استکباری ایجاد کرده بودند که رژیم صهیونیستی شکست ناپذیر است و دیگران قادر به واکنش برابر آن نیستند و برای کشورهای اسلامی و عربی راهی جز صلح و همزیستی با اشغالگران قدس نمانده است؛ با عملیات سیف القدس به یکباره فرو ریخت و این نبرد نشان داد که این فلسطین است که قدرتمند شده است و زوال و فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی قطعی است .

 فرمانده کل سپاه با اشاره به انسجام مستحکم و مختلف در نیروهای مقاومت فلسطین و اراده آنها برای عبور از سیف القدس و ارتقای ظرفیت ها و توانمندی های آن برای موفقیت و پیروزی‌ در حوادث بزرگ و وحشت و هراس ذاتی صهیونیست ها از نسل جدید مجاهدان و رزمندگان فلسطینی و کابوسی که به آنها تحمیل شده است تاکید کرد: این واقعیت برای صهیونیست‌ها بسیار آزار دهنده است که اگر یک غزه محاصره شده کوچک برابر جنگ و جنایت رژیم وحشی و جعلی این گونه عمل می‌کند اگر جبهه‌ای به پهنای سرزمین‌های اشغالی برابرشان گسترده شود چه سرنوشتی برای آنها رقم می‌خورد؟

 در این دیدارها فرماندهان مقاومت فلسطین هم با تبریک برگزاری شکوهمند مراسم تحلیف سیزدهم ریاست جمهوری اسلامی ایران و گرامی داشت یاد ، خاطره و حماسه آفرینی‌های ماندگار و راهبردی فرمانده بزرگ و شجاع جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از ملت فلسطین و آرمان قدس شریف تجلیل و تمجید کردند.

 زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این دیدار ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سپر دفاعی امت اسلامی و محور مقاومت در منطقه توصیف و تصریح کرد: امروز با پایداری و شهادت و شهادت‌طلبی نیروهای مقاومت و پیروزی ها و دستاوردهای اخیر از جمله در نبرد سیف القدس این واقعیت در معرض جهانیان است که موازنه قوا به نفع مقاومت فلسطین و به ضرر صهیونیست‌ها در حال تغییر است و محصول قدرت سازی بومی در سرزمین‌های اشغالی ، صهیونیست‌ها را به شدت منفعل و نگران ساخته است.

 زیاد نخاله تاکید کرد: رزمندگان مقاومت و نیروهای میدانی ما در آمادگی بالایی هستند تا در دفاع از قدس در هر نبردی وارد و مبارزه ضد صهیونیست ها را مقتدرانه ادامه دهند .

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز با اشاره به نقش و تاثیرات تعیین کننده حمایت و پشتیبانی‌های جمهوری اسلامی از مقاومت فلسطین گزارشی از عملیات پیروزمندانه سیف القدس و دستاوردها و پیامدهای آن ارائه و تاکید کرد: رژیم صهیونیستی امروز بیش از همیشه در کابوس پس از شکست در نبرد سیف القدس به سر می برد و مقاومت اسلامی فلسطین در اوج اقتدار و انسجام با بهره گیری از تجارب گذشته در اندیشه تداوم موفقیت‌ها و پیروزی‌های آینده است.

 وی تاکید کرد: وضعیت منطقه به نفع مقاومت در حال تغییر است و به امت اسلامی اطمینان میدهیم رزمندگان مقاومت آماده و مهیای مواجهه قدرتمند با هر اتفاقی هستند؛ حتی اگر فردا نبردی رخ دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید