زیر گرفتن دوخانم در ارومیه به بهانه بی حجابی+راننده بازداشت شد

کدخبر: ۴۳۲۲۲۰
دادستان و فرمانده انتظامی استان ارومیه از دستگیری صاحب خودرویی که دو خانم را زیر گرفته خبر داده اند.
زیر گرفتن دوخانم در ارومیه به بهانه بی حجابی+راننده بازداشت شد

به دنبال نشر خبر زیر گرفته شدن دوخانم توسط یک خودرو به بهانه حجاب دو خانم دادستان ارومیه از برخورد قاطعانه با عامل این حادثه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عصر روز گذشته در خیابان کاشانی دونفر خانم توسط یک خودرو عامدانه زیر گرفته شده و صاحب خودرو از صحنه متواری می‌شود.

طبق اظهار نظر شاهدان ماجرا این حادثه پس از درگیری لفظی بین راننده خودرو با این دو خانم رخ داد.

پس از این اتفاق برخی رسانه‌ها با ادعای این که راننده خودرو به دلیل رعایت نشدن حجاب توسط این دو خانم اقدام به این عمل کرده است.

پس از انتشار تصویر این حادثه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با صدور بیانیه ای این اقدام را شدیدا محکوم کرده و خواستار رسیدگی فوری نهادهای مسوول شد.

دادستان ارومیه و فرمانده انتظامی استان نیز از دستگیری صاحب خودرو و برخورد جدی با این موضوع خبر دادند.

سردار مسعود خرم نیا افزود: در بررسی صحنه توسط مأموران کلانتری مشخص شد فردی به هویت معلوم با یک دستگاه پژو پرشیا ۲ نفر خانم رهگذر در خیابان را زیر گرفته و از محل متواری شده که با تلاش مأموران و مردم حاضر در صحنه، فرد متواری شناسایی و سریعاً دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه حادثه مذکور در جریان یک هنجار شکنی رخ داده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان قرارگرفته وبه محض وصول نتیجه متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

هر دو زن زیرگرفته‌شده نیز به نزدیکترین مرکز اورژانس منتقل شدند، حال هر دو نفر آنها نیز مساعد اعلام شده، هر چند یکی از آنها دچار آسیب‌دیدگی زیادی شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید