خبری خوش درباره واریز مابه التفاوت حقوق‌ بازنشستگان

کدخبر: ۴۳۲۶۷۵
خبر واریز مابه التفاوت حقوق‌ بازنشستگان و ارزش سهام عدالت هر روز مورد توجه مردم و رسانه ها قرار می گیرد. امروز کابینه دولت ابراهیم رئیسی به مجلس معرفی شد و خیلی زود در لیست اخبار پر بازدید قرار گرفت.
خبری خوش درباره واریز مابه التفاوت حقوق‌ بازنشستگان

به گزارش اقتصادنیوز ،  واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در فرودین امسال  با مشکلاتی مواجه  شد. پس از بررسی ایرادات، قرار شد فیش‌های حقوقی از اردیبهشت اصلاح و مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان نیز واریز شود. اما  از این مشکل چند ماه گذشته و هنوز اتفاقی نیوفتاده است. حال بازنشستگان با  تغییر دولت، نگرانند که نکند پرداخت مابه‌التفاوت در جریان تغییرات مدیریتی به فراموشی سپرده شود و همسان‌سازی سرنوشتی ناکام پیدا کند.

حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) که پیگیر اجرای متناسب‌سازی و پرداخت مابه‌التفاوت بازنشستگان است، در این رابطه  گفت : پرداخت مطالبات بازنشستگان ربطی به دولت ندارد و جزو تعهدات سازمان تامین اجتماعی است. ضمن اینکه هنوز تا تغییر و تحول احتمالی در سازمان تامین اجتماعی زمان داریم.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری  که قبلا از واریز  مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان در این هفته خبر داده بود در تازه ترین خبر درباره پرداخت این واریزی گفت:  پرداخت تفاوت افزایش مستمری‌ها پس از مدت‌ها، کش و قوس بر سر تامین منابع آن از ساعاتی پیش آغاز شده است.

عرضه اولیه نماد مدیریت

عرضه‌های اولیه در بیشتر موارد سود آور  بوده و بازدهی بالایی نصیب سهامداران می‌کند؛ به همین دلیل سهامداران و  مردم همیشه پیگیر اخبار عرضه های اولیه هستند .

نهمین عرضه اولیه بازار سرمایه  امروز چهارشنبه ۲۰ مرداد در فرابورس انجام شد .  امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری(مدیریت) در بازار فرابورس عرضه  شد.

تعداد کل سهام قابل عرضه در فرابورس ۲۲۵ میلیون برگه سهم معادل ۱۵ درصد از کل سهام این شرکت است. مدیر عرضه این نماد شرکت کارگزاری صبا جهاد  بود.

تعداد سهام قابل عرضه به عموم در روز چهارشنبه ۲۱۰ میلیون برگه سهم است و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۴۲۰ سهم خواهد بود . دامنه قیمتی مدیریت در ثبت سفارش از مبلغ ۴۵۶۶ ریال تا مبلغ ۵۰۲۳ ریال است. بدین ترتیب حداکثر نقدینگی موردنیاز برای این عرضه اولیه ۲۱۰ هزار تومان  بود.

رسمی:کابینه ابراهیم رئیسی به مجلس معرفی شد+زندگینامه وزیران

کابینه دولت سید ابراهیم رئیسی از همان ابتدای پیروزی او در رقابت های  سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری  با گمانه زنی های فراوانی همراه بود و اسامی فروانی در لیست یاران او برای سکانداری وزارتخانه ها و معاون اولی قرار گرفتروز گذشته رئیس جمهور منتخب در اولین انتصاب رسمی دولت خود به قسمتی از گمانه زنی ها پایان داد.  او روز یکشنبه ۱۷مرداد در اولین انتصاب رسمی کابینه دولت خود محمد مخبر را به عنوان معاون اول دولت خود معرفی کرد.

امروز چهارشنبه 20 مرداد  هم 1400 فهرست وزرای پیشنهادی سید ابراهیم رئیسی به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

ارزش سهام عدالت امروز 20 مرداد1400

سهام عدالتی ها هم همیشه به دنبال ارزش روز سهام عدالت خود هستند. امروز چهارشنبه 20 مرداد1400،  ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۱۳۰هزار تومان و ۲۶ میلیون و ۶۱۳ هزار تومان رسید.

ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۴۷۸ هزار تومان رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید