سقوط یک ال 90 در دریا

کدخبر: ۴۳۲۸۶۲
دو سرنشین یک خودروی سواری تندر۹۰ که در بندر پل قشم داخل دریا سقوط کرده بود، با تلاش ملوانان نجات یافتند.
سقوط یک ال 90 در دریا

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس از بندرعباس، مدیر اداره بنادر ودریانوردی قشم گفت این حادثه ساعت ۱۲:۳۰ امروز چهارشنبه ۲۰مرداد رخ داد و این خودرو ۲سرنشین مرد داشت و با شناور لندینگ‌کرافت از بندر لافت (قشم) به سمت بندر پل (بندرخمیر) در حرکت بود و پس از پیاده شدن به درون آب دریا سقوط کرد.

 علی اشتری افزود این دو نفر توسط ملوانان حاضر در محل نجات یافتند و در سلامت کامل هستند.

 فارس گزارش شداده وضعیت بندر پل در مسیر ورودی به جزیره قشم از طریق خودرو شرایط نامناسبی دارد به طوری که بارها خودروها از جمله مینی بوس و اتوبوس و خودروی سواری به دریا افتاده‌اند و همچنین بسیاری از خودروهای مسافران به هنگام سوار شدن بر لندینگ‌گرافت دچار آسیب به بخش سپر و زیربندی می‌شوند.

مدیریت بندرپل اگر چه با منطقه آزاد قشم است اما عملا این سازمان نیز بندر پل را رها کرده و از سویی سازمان بنادر و دریانوردی نیز که قانونا متولی مدیریت سواحل و بنادر کشور است نیز به هرمزگان بی توجهی می‌کند و در زمینه انجام مسؤولیت های اجتماعی خود در هرمزگان کاملا بی تفاوت عمل می‌کند که بارها مورد تذکر و انتقاد نمایندگان و نخبگان و رسانه‌های هرمزگان قرار گرفته اما عملا حاضر به ایفای مسؤولیت‌های خود در این استان نیست و گرنه مناسب سازی شرایط تردد خودرویی به جزیره قشم از طریق ایجاد برخی مهارکننده‌ها و ... هزینه زیادی در بر ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید