آمریکا موظف به رفع تحریم هاست

رئیسی تیم مذاکره کننده هسته ای را تغییر می دهد؟

کدخبر: ۴۲۰۸۶۳
رئیس جمهوری منتخب گفت:‌آمریکا موظف است که تمامی تحریم های ظالمانه را رفع کند، و آنچه بارها در این دولت تاکید شده و در دولت ما هم تاکید می شود رفع تحریم ها و راستی آزمایی دنبال می شود.
رئیسی تیم مذاکره کننده هسته ای را تغییر می دهد؟

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی در ادامه نشست خبری با اهالی رسانه، در پاسخ به این سوال که آیا تیم مذاکره کننده فعلی را حفظ خواهید کرد و نظرشما درباره رفع تحریم های آمریکا چیست؟، گفت:تیم مذاکره کننده هسته ای کار را دنبال می کنند، گزارشات را به ما دادند، تیم سیاست خارجی من درحال بررسی گزارش های مذاکره کنندگان است.

وی گفت:‌در مورد تحریم ها هم آمریکا موظف است که تمامی تحریم های ظالمانه را رفع کند، و  آنچه بارها در این دولت تاکید شده و در دولت ما هم تاکید می شود رفع تحریم ها و راستی آزمایی دنبال می شود. سوال است که چرا علی رغم اینکه دولت و ملت ایران به تعهدات خود عمل کردند آنها کوتاهی می کنند. آمریکا باید پاسخ بدهد که چرا نسبت به تعهداتش کوتاهی می کند، اروپا پاسخ دهد چرا همگامی و همراهی با آمریکا را پیشه کرده است. باید به تعهدت خود عمل کنند و در این زمینه که مطالبه ملت ایران است مجدانه دنبال خواهیم کرد.

 

در اکوایران ببینید:معیشت شما در دولت رئیسی ؟

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید