رییس مرکز بهداشت شرق اهواز اعلام کرد

آغاز به کار نخستین پایگاه واکسیناسیون ۲۴ ساعته در اهواز

کدخبر: ۴۳۲۹۱۷
رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: برای نخستین بار در کشور پایگاه واکسیناسیون ۲۴ ساعته در اهواز آغاز به کار کرد.
آغاز به کار نخستین پایگاه واکسیناسیون ۲۴ ساعته در اهواز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛  امراله مردانیرییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: ساختمان هیات حضرت ابوالفضل العباس (ع) در منطقه زیتون کارمندی واقع در خیابان حجت بین زمرد و زاهد تبدیل به مرکز واکسیناسیون شده و به طور شبانه روزی به شهروندان خدمات رسانی‌ می‌کند.

وی افزود: واجدین شرایط بالای ۴۰ سال می‌توانند با مراجعه به این مرکز و دیگر مراکز تجمیعی واکسیناسیون نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز اظهارداشت: تاکنون حدود ۲۰۰ هزار دز واکسن در منطقه شرق اهواز تزریق شده و این روند با سرعت خوبی در حال انجام است؛ با توجه به افزایش روند بیماری در اهواز از شهروندان تقاضا داریم که هرچه سریعتر واکسن خود را تزریق کنند.

وی افزود: به طور میانگین روزانه حدود یکهزار و ۹۰۰ نفر به مراکز منتخب ۱۶ ساعته مراجعه می‌کنند که این میزان نسبت به ۲ سه هفته قبل ۲ برابر شده است لذا از مردم انتظار داریم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

مردانی گفت: در حال حاضر بیشترین موارد بیماری در نشست‌های خانوادگی است و اکثر مردم به صورت خانوادگی به مراکز بهداشتی مراجعه می‌کنند به همین دلیل باید تا حد امکان از برگزاری تجمعات و دورهمی‌ها پرهیز شود.

وی افزود: سوش دلتا به مراتب مسری تر از ویروس‌های قبلی است و دوره کُمون کوتاه تری دارد لذا شهروندان با بروز کوچکترین علائم مانند آبریزش بینی، گلو درد، سر درد، سرفه و ... باید به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

در حال حاضر ۱۷ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید