ورودی های مازندران همچنان بسته است + جزئیات

کدخبر: ۴۳۲۹۳۰
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: مردم با توجه به شرایط حاد کرونایی از سفر به مازندران خودداری کنند.
ورودی های مازندران همچنان بسته است + جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه خبری رکنا؛ ورودی های مازندران  همچنان به روز مسافران بسته است. از پایان هفته گذشته ورودی های  مازندران  به روی خودروهای غیربومی بسته شد. هم اکنون محدودیت شدید تردد در  مازندران  برقرار است. خودروهای غیربومی نمی توانند وارد  مازندران  شوند. 21 شهر از 22 شهر  مازندران  در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گزارش رکنا، سرهنگ عبادی، سرپرست پلیس راه مازندران گفت: از ۲۲ شهرستان استان مازندران در حال حاضر ۲۱ شهرستان شرایط حاد کرونایی و قرمز دارند و تنها یک شهرستان وضعیت نارنجی دارد.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های استان دیگر ظرفیت خالی ندارند و ویروس کرونا در استان موج می‌زند از هموطنان خواست برای حفظ جان خود به هیج عنوان به مازندران سفر نکنند.

سرهنگ عبادی تصریح کرد: همه ورودی‌های استان مازندران کماکان به روی خودرو‌های غیربومی بسته است و همه شش ورودی استان توسط ماموران پلیس و دوربین‌های مدار بسته کنترل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه احتمال ریزش سنگ از کوه در محور‌های کوهستانی استان وجود دارد گفت: تاکید پلیس، پرهیز از تردد‌های غیرضروری است.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ماموران پلیس راه و دوربین‌ها از ابتدای امسال تاکنون ۷۶ هزار و ۴۴۱ دستگاه خودرو را در جاده‌های مازندران اعمال قانون کردند و بیش از ۴۴ هزار دستگاه خودرو را از مبادی ورودی استان برگشت دادند.

سرهنگ عبادی همچنین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۸۵ دستگاه در جاده‌های استان اعمال قانون و ۳۷۶ دستگاه خودرو برگشت داده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه ترافیک اکنون در جاده‌های استان روان و عبور و مرور بصورت عادی در جریان است خاطر نشان کرد: برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، ممنوعیت ورود خودرو‌های غیر بومی به استان بیشتر می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید