پیام علی فروغی مدیر شبکه برای علی سلیمانی

کدخبر: ۴۳۳۰۴۵
علی فروغی مدیر شبکه سه در واکنش به فوت علی سلیمانی نوشت خبر درگذشت بازیگری که همیشه تماشای هنرآفرینی اش مایه نشاط و مستوجب لبخند مردم بود، بسیاری را اندوهگین کرد
پیام علی فروغی مدیر شبکه برای علی سلیمانی

به گزارش اقتصاد نیوز،به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در پی درگذشت علی سلیمانی هنرمند متعهد و مردمی سینما، تئاتر و تلویزیون متن پیام تسلیتی را صادر کرده است. او در ابتدای این پیام نوشت:دست تقدیر، بار دیگر هنرمندی متعهد و مردمی را از ما گرفت و دوستداران آن بازیگر دوست داشتنی را متاثر کرد.

همین چند روز پیش و قبل از آغاز ماه محرم بود که یکی از آخرین نقش آفرینی های مرحوم علی سلیمانی در سریال «وضعیت زرد» شبکه سه مثل همیشه خنده بر روی لب مخاطب نشاند و حالا امروز، خبر درگذشت بازیگری که همیشه تماشای هنرآفرینی اش مایه نشاط و مستوجب لبخند مردم بود، بسیاری را اندوهگین کرد.

نام علی سلیمانی با آثار خوشنام و ماندگاری چون «سفر به چزابه»، «تنگه ابوقریب»، «بی پولی» و سریال هایی چون «روشن تر از خاموشی»، «وضعیت سفید»، «سقوط یک فرشته» و «وارش» و مجموعه ای از تئاترهای آئینی ماندگار گره خورده است و سرانجام هم در ماه سوگواری سرور و سالار شهیدان، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

علی فروغی در کارنامه کاری خود حذف برنامه با سابقه نود و عادل فردوسی پور را دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید