ورودی و خروجی تهران تا 5 شهریور بسته است

کدخبر: ۴۳۳۳۳۰
اقتصادنیوز : فرمانداری تهران گفت : ورودی و خروجی تهران تا 5 شهریور بسته است.
ورودی و خروجی تهران تا 5 شهریور بسته است

به گزارش اقتصادنیوز ،عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران  با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری تا 30 مرداد و منع تردد تا 5 شهریور گفت:‌ این مصوبه برای ما لازم‌الاجراست و بر همین اساس هیچگونه مجوزی از فردا صادر نخواهد شد و از مردم عزیز تقاضا داریم برای دریافت مجوز به محل فرمانداری تهران مراجعه نکنند.

وی افزود:‌این تصمیم مهم و جدی است و هیچ مجوزی صادر نخواهد شد. همچنین مجوزهایی که پیشتر صادر شده بودند و مربوط به تاریخ‌های اعلام شده از سوی ستاد کروناست قطعا باطل و از درجه اعتبار ساقط است.

فرماندار تهران با تاکید بر تعطیلی تمامی اصناف و پاساژها از روز دوشنبه هفته جاری ( 25 مرداد) تا روز شنبه هفته آینده ( 30 مرداد) تصریح کرد: اصناف و پاساژها قطعا تعطیل هستند و هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت. تمامی گروه یک فروشگاه‌ها به جز سوپرمارکت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای  ( مواد غذایی) و میوه فروشی‌ها و  قصابی‌ها صدردصدی هستند.

فرهادی همچنین از تعطیلی تمامی بانک‌ها و موسسات مالی و شرکت‌های تا روز شنبه خبر داد و گفت: بانک‌ها رسما تا شنبه تعطیل هستند، از مردم عزیز تهران می‌خواهیم به مصوبه اخیر که در اجرای آن جدی هستیم احترام بگذارند و ازتردد غیر ضروری  خودداری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  کلیه مبادی خروجی و وردی تهران  بسته است و از ورود و خروج هرگونه خودرو به جز موارد گفته شد جلوگیری خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید