تاکید بر سفر نرفتن/ ورودی‌های مازندران کاملا بسته است

کدخبر: ۴۳۳۳۸۳
هادی عبادی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای شمال گفت: درحال حاضر شاهد تردد عادی و روان خودروها در تمامی محورهای مازندران هستیم‌.
تاکید بر سفر نرفتن/ ورودی‌های مازندران کاملا بسته است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ممنوعیت‌های کرونایی از فردا آغاز شده و تا شنبه هفته آینده با قوت ادامه خواهد داشت.

هادی عبادی امروز درباره وضعیت تردد در محورهای شمال اظهار کرد: درحال حاضر شاهد تردد عادی و روان خودروها در تمامی محورهای مازندران هستیم‌.

وی با بیان اینکه ممنوعیت با قوت درحال اجرا است، افزود:  باتوجه به تعطیلات پیش‌رو بحث اعمال ممنوعیت‌های کرونایی با قوت دنبال می‌شود.

سرپرست پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محورهای شمال هم توسط ماموران پلیس راه و هم توسط دوربین‌ها پایش می‌شوند، تصریح کرد: تشدید ممنوعیت‌های کرونایی از ساعت ۱۲ فردا در دستور کار قرار گرفته و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۶ شهریور ماه امسال در دستور کار پلیس قرار دارد.

این مسؤول با تاکید بر ضرورت پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال، خاطرنشان کرد: ممنوعیت‌های شمال کماکان در محورهای شمال در دستور کار پلیس قرار دارد و افرادی که قصد تردد در مسیر شمال را داشته باشند هم بحث اعمال قانون و بازگشت خودروها در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید