حضور وزرای پیشنهادی فرهنگ و راه در کمیسیون آموزش

کدخبر: ۴۳۳۸۶۷
رضا حاجی پور، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای ‌پیشنهادی فرهنگ وارشاد اسلامی و راه و شهرسازی در نشست عصر امروز این کمیسیون خبر داد.
حضور وزرای پیشنهادی فرهنگ و راه در کمیسیون آموزش

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، رضا حاجی پور در توضیح جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: این جلسه با حضور وزرای پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی جهت ارائه برنامه های آن ها برگزار شد.

وی درباره مباحث مطرح شده در جلسه با اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: بعد از توضیحات اسماعیلی درباره اهمیت حوزه فرهنگ و برنامه‌های جامع و کلانش، اعضای کمیسیون آموزش، پیشنهادی مبنی بر لزوم توجه به ظرفیت‌های غنی فرهنگی کشور و ارتباط مستمر با کمیسیون آموزش تاکید کردند.

حاجی پور با اشاره برنامه های قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی درباره ساخت مسکن به ویژه برای اقشار محروم و همچنین توسعه راه های کشور افزود: اعضای کمیسیون به موضوع توسعه خطوط ریلی و حل مشکلات در حوزه مسکن و تامین آن برای اقشار مختلف مردم تاکید داشتند. همچنین موضوع امنیت راه های کشور و بسترسازی لازم برای توسعه بخش حمل و نقل نیز مورد اشاره قرار گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید