بررسی شرایط کرونایی تهران درنخستین روز تعطیلات شش روزه

کدخبر: ۴۳۳۹۰۵
اقتصادنیوز : در هفتاد و نهمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا، شرایط تحقق محدودیت‌ها در نخستین روز از تعطیلات شش روزه برای مقابله با شیوع گسترده بیماری، مورد بررسی قرار گرفت.
بررسی شرایط کرونایی تهران درنخستین روز تعطیلات شش روزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، هفتاد و نهمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با حضور حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا، دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزرات بهداشت و نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط با  دستور کار بررسی مساله ترددها و مسافرت‌های زمینی و همچنین روند واکسیناسیون سراسری در کشور، برگزار شد.

در این نشست، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با اشاره به رسالت اصلی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا که تصمیم‌سازی برای ستاد ملی کروناست؛ مساله مرزها و مسافرت‌های زمینی و هوایی به کشور که همواره به‌مثابه عامل انتقال بیماری کرونا مطرح است را، مورد توجه قرار داد و گفت: در این خصوص مقرر شد نظارت‌ها به نحو دقیق‌تر محقق شود و تست‌های لازم کرونایی نظیر پی‌سی‌آر گرفته شود.

دکتر علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت نیز در ادامه جلسه با تاکید بر این‌که، شرایط بیماری در کشور، واقعا ویژه و خطیر است؛ تصریح کرد: در این شرایط باید همه ظرفیت‌ها و امکانات کشور به میدان آید و نباید مسئولیت صرفا بر دوش نیروی انتظامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیفتد.

وی تاکید کرد: در محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها باید، پروتکل‌ها و موارد اعلامی ممنوعیت‌ها به‌صورت دقیق و کامل اجرایی شود و طبیعی است که اجرای ناقص، نمی‌تواند نتیجه مثبت در مهار بیماری به‌دست آورد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید