توزیع بیش از ۱۶۳ میلیون ملزومات حفاظت فردی مقابله با کرونا

کدخبر: ۴۳۴۰۷۷
هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تاکنون بیش از ۱۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد ملزومات حفاظت فردی را به صورت رایگان برای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور جهت مقابله با کرونا ارسال کرده، که از این تعداد ۱۶ میلیون و ۷۳۰ قلم طی دوماه گذشته توزیع شده، است.
توزیع بیش از ۱۶۳ میلیون ملزومات حفاظت فردی مقابله با کرونا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، با توجه به شدت شیوع کرونا و سویه جدید دلتا نیاز بیمارستان‌های سراسر کشور به اقلام محافظت فردی مضاعف شده است و بر اساس اینکه نیاز مراکز درمانی به این اقلام جهت حفظ سلامت کادر درمان و کمک رسانی بهتر به بیماران بسیار حیاتی و ضروری محسوب می‌شود در همین راستا هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران اقدامات لازم را به صورت ویژه و با قید فوریت انجام داده است.

 گفتنی است هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از همان ابتدای شیوع این ویروس منحوس در کشور به صورت مداوم همراه کادر درمان حضور داشته تا نیازهای مراکز دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور را تامین کند و همچنان نیز روند خدمت رسانی ادامه دارد.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بر اساس نیاز سنجی و صدور حواله توزیع توسط معاونت درمان وزارت بهداشت، بیش از ۱۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد ملزومات حفاظت فردی به صورت رایگان توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، برای مقابله با کرونا توزیع شده است که از این تعداد بیش از ۱۴۴ میلیون و ۹۰۰ هزار عدد آن ماسک سه لایه، بیش از ۱۲ میلیون ماسک95 Nو سایر ملزومات حفاظتی بیمارستانی شامل گان جراحی، کاور کفش، عینک و شیلد محافظ بوده است.

بنابر اعلام وبدا، طی دو ماه گذشته نیز هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، حدود ۱۶ میلیون و ۷۳۰ هزار قلم لوازم حفاظت فردی شامل لباس محافظتی و گان،  ماسک 95N ، ماسک سه لایه، عینک محافظ صورت و شیلد، کاور کفش برای مراکز دانشگاهی سراسر کشور به صورت رایگان ارسال کرده است.

توزیع رایگان بیش از ۱۶۳ میلیون ملزومات حفاظت فردی برای مقابله با کرونا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید