این مرد به بانک مرکزی می رود؟ /بهاره رهنما جنجال به پا کرد

کدخبر: ۴۳۵۱۰۱
مردم هر روز پیگیر ارزش سهام عدالت و ثبت نام و قرعه کشی خودرو هستند . در این میان بهاره رهنما بالای منبر رفت و جنجال به پا کرد.
این مرد به بانک مرکزی می رود؟ /بهاره رهنما جنجال به پا کرد

به گزارش اقتصادنیوز ، با مشخص شدن اسامی وزرای پیشنهادی رییسی و بطور مشخص دو عضو اصلی از تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، یعنی وزیر پیشنهادی اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه، این روزها گمانه زنی ها بیش از پیش به عضو دیگر تیـم اقتصادی، یعنی رئیس کل بانک مرکزی معطوف شده است، عضوی که بدون شک در شرایط فعلی نقش کلیدی در موفقیت سیاست های اقتصادی دولت خواهد داشت.در میان اسامی که طی یکی دو هفته اخیر درخصوص تصمیم رئیس جمهور برای واگذاری مسئولیت بانک مرکزی به وی شنیـده می شود، نام علی صالح آبادی از بقیه گزینه ها پررنگ تر است و به احتمال زیاد، بزودی باید وی را رئیس کل بانک مرکزی در دولت سیزدهم بدانیم.

 ارزش هر برگه سهام عدالت چقدر شد؟

روز گذته (31 مرداد 1400)، ارزش هر برگه سهام عدالت 490 هزارتومانی دارندگان این سهام به 10 میلیون و هفتصد و هشتاد هزار تومان رسید.سهام عدالت درحالی به رقم فوق رسیده که تاکنون افزایش سهام شرکت های فولاد خوزستان، پالایشی تهران و اصفهان ازسوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعمال نشده است چراکه در صورت اعمال این افزایش سهام، ارزش سهام عدالت حدود 11.9 میلیون تومان خواهد شد.

بهاره رهنما جنجال به پا کرد

یکی از پرحاشیه‌ترین سلبریتی‌ها در این روزها بهاره رهنما، بازیگر نام آشنای ایرانی، است. او در دهه محرم و روزهای سوگواری تاسوعا و عاشورا، با انتشار پست‌های مذهبی از نمایشنامه‌خوانی و تئاترهای مذهبی که بازی کرده، حسابی نگاه کاربران را به خود جلب کرده است.

بهاره رهنما با ویدئوی لایو اینستاگرامی در مکانی مذهبی به خواندن متنی برگرفته از یک نمایشنامه در مورد واقعه کربلا پرداخت. در ابتدای شروع این برنامه مذهبی زنده که حدود ساعت ۱۶ روز چهارشنبه شروع شد، حدود ۴۰۰ نفر حضور داشتند و در ادامه تا ۷۰۰ نفر و بیشتر هم رسید. او این لایو را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

بهاره رهنما این اجرا و نمایشنامه‌خوانی خود را به روح پدرش، فرشته طائرپور و ابراهیم اثباتی تقدیم کرد. نام این نمایش “خورشیدهای همیشه” بود که خانم رهنما اپیزود “حضرت ارباب” را برای انتشار در اینستاگرام انتخاب کرده بود. لازم به ذکر است بهاره رهنما حدود ۴۴ روز پیش پدرش، علیرضا رهنما، را از دست داد و به سوگ او نشست.

قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو برگزار شد

این روزها بازار خودرو همگام با افزایش قیمت دلار جلو می رود و مردم چاره ای جز ثبت نام در طرح های ایران خودرو و سایپا ندارند .نتایج قرعه کشی طرح پیش فروش پنج محصول  ایران‌خودرو روز گذشته  با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر برگزار شد. در این طرح پیش فروش شرکت ایران خودرو، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک عرضه شدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید