اولین بازدید رسمی وزیر بهداشت/ تاکید بر کنترل مصرف و تجویز دارو به بیماران کرونایی

کدخبر: ۴۳۵۹۲۳
بهرام عین‌اللهی در حاشیه بازدید از بیمارستان مسیح دانشوری با تاکید بر اینکه برای مدیریت کرونا به پروتکل‌های علمی نیاز داریم، گفت: متاسفانه خیلی بین روش‌های درمانی ویروس کرونا تناقض وجود دارد و هر فردی مبحثی را به عنوان درمان خود در نظر می‌گیرد.
اولین بازدید رسمی وزیر بهداشت/ تاکید بر کنترل مصرف و تجویز دارو به بیماران کرونایی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، وزیر بهداشت در اولین بازدید میدانی خود از بیمارستان مسیح دانشوری بر لزوم کنترل مصرف و تجویز دارو به بیماران کرونایی تاکید کرد.

بهرام عین‌اللهی در حاشیه بازدید از بیمارستان مسیح دانشوری با تاکید بر اینکه برای مدیریت کرونا به پروتکل‌های علمی نیاز داریم، گفت: متاسفانه خیلی بین روش‌های درمانی ویروس کرونا تناقض وجود دارد و هر فردی مبحثی را به عنوان درمان خود در نظر می‌گیرد. باید در آینده کمیته‌های علمی ستادی را تقویت کنیم و از افراد دانشمند که تعداد آن ها در کشور کم نیست بیشتر استفاده کنیم. 

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات امروزه ما مصرف بی رویه دارو است، ادامه داد: تجویز دارو به برخی از بیماران کرونایی در برخی مراحل نیاز نیست، درواقع اگر در زمان خودش باشد خوب است اما اگر زمان لازم گذشته باشد تاثیری ندارد.

وی افزود: بیمارستان مسیح دانشوری از نظر تعداد بیماران کرونایی بسیار وسیع است و در حقیقت یک مرکز دانشگاهی است که فوق تخصص ICU در کشور تربیت می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید