معجزه پیاز از طریق پاشنه پا

کدخبر: ۴۳۶۲۳۹
آیا می دانستید پیاز می تواند در مبارزه با انواع بیماری های روزمره بسیار موثر باشد. آیا می دانستید از طریق پاشنه پا و با استفاده پیاز می توانید بسیاری از بیماری ها را درمان کنید.
معجزه پیاز از طریق پاشنه پا

علم پزشکی ثابت کرده است که بیش از 7000 عصب در پای انسان وجود دارد که با کل بدن  در تماس هستند. به همین دلیل است که گذاشتن پیاز در جوراب می تواند برای انسان معجزه کند. وقتی پیاز را در جوراب خود قرار دهید ، کل بدن شما را تمیز می کند. باکتری ها و میکروب ها را از بدن شما خارج می کند و چون پوست پای شما بسیار نازک است ، باکتری ها و مواد شیمیایی خوب سریعتر جذب خون می شوند. به این ترتیب ، پیاز  خون شما را تمیز می کند. 

ظاهراً قرار دادن پیاز در جوراب قبل از خواب می تواند به شما کمک کند تا سریعتر از شر سرماخوردگی خلاص شوید. پیاز به دلیل داشتن خواص درمانی شگفت انگیز به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید. پیاز به جذب بو و بهبود کیفیت هوا شناخته شده است. با قرار دادن پیاز در جوراب قبل از خواب ، باکتری ها جذب پیاز شده و خون شما پاک می شود. استفاده از پیازهای ارگانیک که با مواد شیمیایی درمان نشده اند بسیار مهم است.

برای این ترفند ، لازم است از پیازهای بیولوژیکی و بدون اسپری استفاده شود. اگر این کار را نکنید ، مواد شیمیایی مضر وارد خون شما می شوند و این برعکس چیزی است که می خواهید به آن برسید. دکتر لورن فدر ، پزشک هومیوپاتی در لس آنجلس ، ایالات متحده ، عملکرد دارویی پیاز را تأیید می کند. گفته می شود این ترفند در برابر سرماخوردگی ، عفونت مثانه ، گوش درد و دندان درد و سایر موارد مفید است. به خصوص در چین ، استفاده از پیاز در پزشکی برای مدت طولانی بسیار محبوب بوده است. قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد! بنابراین ، یک پیاز را از وسط نصف کنید و قبل از خواب آن را در جوراب خود روی پاشنه قرار دهید. ممکن است ایده خوبی باشد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید