قطعا در آینده جهانیان برای دریافت واکسن برکت هجوم خواهند آورد

کدخبر: ۴۳۶۲۴۸
اقتصادنیوز: آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت اظهار داشت: حرکت دولت جدید باید بر مبنای گام دوم انقلاب باشد؛ رهبر معظم در این حرکت، وضعیت مطلوب و وضعیت موجود را زیبا، و گذشته را افتخار آمیز و آینده را امیدوار مطرح کردند.
قطعا در آینده جهانیان برای دریافت واکسن برکت هجوم خواهند آورد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، وی تصریح کرد: همچنین مدیران خرد و کلان می بایست بر مبنای سابقه شفاف، ایمان و عمل جهادی، وفاداری به انقلاب و نظام ولایی انتخاب شوند.

خطیب جمعه رشت با در پیش بودن یکم شهریور ماه، روز پزشک، ضمن قدردانی ویژه از کادر درمان، ویروس کرونا را آزمونی الهی یا نتیجه گناهان آدمیان عنوان و بیان کرد: متاسفانه عده ای قدر حضور در دوران طلایی انقلاب اسلامی را نمی دانند و مدام نق می زنند.

آیت الله فلاحتی با تحسین واکسن برکت گفت: هنوز نتایج مثبت این واکسن تولید داخل را هیچکس نمی داند و قطعا در آینده جهانیان برای دریافت این واکسن هجوم خواهند آورد. 

 امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش ضمن قدردانی حضور مردم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در عزاداری های دهه اول محرم گفت: 30 مرداد روز مسجد است و در سال های اخیر نسبت به مساجد قدری کم مهری صورت گرفته است که امیدواریم در دولت جدید کم مهری ها به مساجد جبران شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید