پدر همسر ابراهیم رئیسی بازهم از دولت حمایت کرد/ به این خاطر می‌گوئیم دولت قوی زیرا دولت "مردمی" است

کدخبر: ۴۳۶۲۵۶
اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد برای چندمین بار حمایت خود از دولت رئیسی را علنی کرد.
پدر همسر ابراهیم رئیسی بازهم از دولت حمایت کرد/ به این خاطر می‌گوئیم دولت قوی زیرا دولت "مردمی" است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد و پدر همسر رئیس جمهورامروز نیز به مثابه چند خطبه اخیرش در نماز جمعه مشهد به حمایت از دولت سیزدهم پرداخت.

او در خطبه های امروز با بیان اینکه تشکیل یک دولت قوی و دولت مردمی را باید به فال نیک گرفت، خاطرنشان کرد: به این خاطر می‌گوئیم دولت قوی زیرا دولت "مردمی" است؛ نظام ما قدرتمندترین نظام‌ها در دنیاست زیرا مردم پشتوانه آن هستند؛ تجهیزات نظامی و توان بالای علمی و اقتصادی برای پشتیبانی یک نظام به اندازه پشتیبانی مردمی موثر نیست.

علم‌الهدی تصریح کرد: به همان میزان که نظام ما به‌دلیل مردمی‌بودنش قوی بوده، این دولت هم به‌خاطر مردمی‌بودنش قوی است؛ اما چرا این دولت، دولت مردمی است؟ مردمی که در صحنه انتخابات حاضر شدند و به تمام سم‌پاشی‌ها «نه» گفتند، با اکثریت قاطع و با تمام فشارهای معیشتی و گرفتاری‌ها به این رئیس‌جمهور رای دادند. مردم در مقابل وسوسه‌های شیطانی ضدانقلاب خارجی و داخلی که سعی داشت مانع از حضور مردم به‌خاطر گرفتاری‌ها شود، مردم به آن‌ها نه گفتند و به این رئیس‌جمهور رای دادند و رئیس‌جمهور با پشتوانه مردمی روی کار آمد. نمایندگان مجلس نیز به 18 وزیر رای بالا دادند؛ این دولت، تبدیل به دولت مردمی شد و قوی است چون مردمی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید