میزان واردات هفتگی واکسن کرونا از زبان رئیسی

کدخبر: ۴۳۷۱۶۹
علیرضا رییسی روز سه شنبه در گردهمایی روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در جمع خبرنگاران افزود: اکنون سرعت واکسیناسیون بالا رفته و و ۸۷ درصد گروه‌های سالمندی ۶۰ سال به بالا واکسینه شدند، مشاغل خاص و گروه‌های شعلی، بیماران سرطانی، دیابتی، هموفیلی، دیالیزی و خاص نیز ۸۰ تا ۹۰ درصد واکسیناسیون آنها انجام شده است.
میزان واردات هفتگی واکسن کرونا از زبان رئیسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، معاون بهداشت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:‌ از هفته آینده پنج میلیون دز واکسن بصورت هفتگی وارد کشور می‌شود و به عبارتی دیگر در شهریور ماه ۲۰ میلیون دز و در مهر ماه ۳۰ میلیون دز واکسن به دست ما می‌رسد.

علیرضا رییسی روز سه شنبه در گردهمایی روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در جمع خبرنگاران افزود: اکنون سرعت واکسیناسیون بالا رفته و و ۸۷ درصد گروه‌های سالمندی ۶۰ سال به بالا واکسینه شدند، مشاغل خاص و گروه‌های شعلی، بیماران سرطانی، دیابتی، هموفیلی، دیالیزی و خاص نیز ۸۰ تا ۹۰ درصد واکسیناسیون آنها انجام شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون ۲۷ میلیون دز واکسن تزریق شده، افزود: اثربخشی همه واکسن‌های تزریقی شامل اسپوتنیک، سینوفارم، آسترازنکا، برکت و حتی بهارات مناسب بوده است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید