فوتی ها کرونایی در تهران چقدر کاهش یافت ؟

کدخبر: ۴۳۷۴۷۱
اقتصادنیوز : عضو شورای شهر تهران از کاهش ۱۰ درصدی فوتی‌های ناشی از کرونا طی یک هفته گذشته تاکنون در پایتخت خبر داد.
فوتی ها کرونایی در تهران چقدر کاهش یافت ؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از بهداشت نیوز ،ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران  درباره وضعیت کرونا در پایتخت اظهار داشت: خوشبختانه بر اساس بررسی‌های انجام شده و آمارهایی که در سازمان بهشت زهرا )س) تهران ثبت شده، تعداد فوتی های ناشی از کرونا در پایتخت در روند کاهشی داشته است.

وی افزود: تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در ۷ روز گذشته در پایتخت خوشبختانه ۱۰ درصد کاهش یافته و امیدواریم این روند کاهشی همچنان ادامه داشته باشد و به صفر برسد.

این عضو شورای شهر تهران به نقش واکسیناسیون در پیشگیری و کاهش آمار مبتلایان و فوتی های کرونا اشاره کرد و گفت: شهرداری تهران همراه و همگام با سایر دستگاه‌های مربوطه از جمله وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا اقدامات لازم را انجام داده است و علاوه بر اختصاص فضاهای مناسب مانند سوله‌های مدیریت بحران برای انجام واکسیناسیون عمومی ارائه واکسن به کارکنان شهرداری تهران را نیز آغاز کرده است.

وی ‌گفت: واکسیناسیون خانواده کارکنان شهرداری نیز به زودی آغاز می‌شود و امیدواریم با تسریع این امر مهم شاهد بهبود وضعیت کرونا در پایتخت و سایر شهرها باشیم.

این موضوع شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: شورای ششم پایتخت به موضوع سلامت شهروندان و مقابله با کرونا توجه ویژه دارد و انشاءالله برنامه‌ریزی‌های هرچه جامعه و دقیق تر در این راستا صورت می‌گیرد و تهران بزودی از روزهای سیاه کرونایی عبور می کند. البته رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهروندان بسیار حائز اهمیت است و افراد باید به این نکته توجه داشته باشند که هرگونه ساده‌انگاری در این زمینه می‌تواند منجر به ابتلای آنها به بیماری کرونا شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید