از چنگ وی گریختم!

روایت جنجالی آنجلینا جولی از آزار جنسی تهیه کننده هالیوود

کدخبر: ۴۳۸۵۰۱
آنجلینا جولی در گفتگویی با روزنامه گاردین درباره سابقه برخوردش با تهیه‌کننده محکوم شده هالیوودی «هاروی واینستین» صحبت کرده است.
روایت جنجالی آنجلینا جولی از آزار جنسی تهیه کننده هالیوود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سیمرغ، آنجلینا جولی به این سوال که اولین بار کی احساس بی احترامی از سمت صنعت سینما احساس کرده، پاسخ داد:

«خب... تعجبی ندارد که هاروی واینستین بود. وقتی که من در جوانی ام با او کار کردم.»

جولی وقتی تنها 21 سال داشت در کمدی رومانتیکی ساخته کمپانی میرامکس به نام «بازی با قلب» بازی کرد که واینستین هم تهیه‌کننده اجرایی آن پروژه بود. به گفته خود جولی او توانسته از چنگال واینستین فرار کند:«اگر توانسته باشید از آن اتاق بیرون بیایید، با خودتان فکر می‌کنید که او تلاشش را کرد ولی موفق نشد، نه؟ اما حقیقت این است که همین عمل او بخشی از تجربه یک تعرض است.»

«رفتار او یک آزار بود و قابل گذشت نبود، چیزی بود که من باید از آن فرار می‌کردم. بعد از آن از او دوری کردم و در موردش به بقیه هشدار می‌دادم. یادم هست که به شوهر اولم جانی لی میلر هم این مسئله را گفتم، او خیلی برخورد خوبی داشت و به بقیه مردان هم این را گفت که هرگز اجازه ندهید دوستان یا اطرافیان زن تان با او نتها شوند.»

چرا «آنجلینا جولی» پیشنهاد اسکورسیزی را رد کرد؟

جولی در ادامه گفت حتی یکی از نقش‌های مهم و فرصت همکاری با مارتین اسکورسیزی را در فیلم «هوانورد» تنها به دلیل اینکه واینستین تهیه کننده‌اش بوده رد کرده: « می‌خواستم هرگز با او در یک فیلم نباشم در ضمن وقتی بِرَد (پیت) با در دو فیلم همکاری کرد ، برای من خیلی سخت بود.ما درباره این مسئله دعوا کردیم. چون مشخصا این تصمیم به من آسیب رساند.» جولی همچنین گفت این ماجرا باعث شد او در رویدادهای تبلیغاتی مثل فرش قرمز این دو فیلم به عمد شرکت نکند.

پاسخ هاروی واینستین به ادعای جنجالی آنجلینا جولی

‌‎ساعتی بعد از انتشار گفت و گو اما هاروی واینستین تعرض به آنجلینا جولی را تکذیب کرد و آن را برای بالا بردن فروس کتابش دانست و گفت:«این ادعا به‌شکل گستاخانه‌ای خلاف واقع و برای اهداف تبلیغاتی است شما انجلینا جولی هستید، همه زنان و مردان دنیا بدون تردید به تو اظهار علاقه می‌کنند. آیا همه دنیا می‌خواهد به شما تعرض کنند؟»

ادعای آنجلینا جولی درباره آزار جنسی تهیه کننده هالیوود

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید