افشای اطلاعات جدید از آیفون۱۳

کدخبر: ۴۳۹۵۱۷
اقتصادنیوز: برخی گزینه‌های رنگ و ذخیره سازی آیفون ۱۳ توسط یک خرده فروش اوکراینی مشخص شد.
افشای اطلاعات جدید از آیفون۱۳

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازجی اس ام ارنا با نزدیک شدن به روز‌های پایانی قبل از رویداد ۱۴ سپتامبر، (۲۳شهریور) اپل، جایی که این شرکت آیفون‌های جدیدی را معرفی می‌کند، برخی اطلاعات جدید درباره اپل ۱۳ منتشر شد.

  اطلاعاتی از خرده فروشی اوکراینی تمام تنظیمات رنگ و فضای ذخیره سازی را که کل مجموعه آیفون ۱۳ با آن وارد می‌شود، فاش شده است.

البته هیچ تصویری از دستگاه‌ها ذکر نشده است، فهرست اطلاعات فقط برای زمانی که آیفون‌ها به فروشگاه‌ها می‌رسند، جا به جا شده بودند. ۹۱Mobiles، منبع اصلی این اطلاعات، مشخص نکرده که کدام خرده فروشی اوکراینی، اطلاعات آیفون ۱۳ را ذکر کرده است.

اگر  بتوان به گزارش خروجی اعتماد داشت، آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۴ در شش رنگ مشکی، آبی، بنفش، صورتی، سفید و قرمز  عرضه خواهند شد. نسخه مینی در دو گزینه ذخیره سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس خواهد بود. در همین حال، آیفون ۱۳ با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود.

آیفون ۱۳ پرو و ​​۱۳ پرو مکس در چهار رنگ عرضه می‌شوند: مشکی، نقره‌ای، طلایی و برنزی. نسخه پرو دارای دو نوع ذخیره سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی است و نسخه مکس در نسخه‌های ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید