ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه قزوین - تهران

کدخبر: ۴۳۹۸۰۱
اقتصادنیوز :‌مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به اینکه در حال حاضر در محور کندوان مسیر شمال به جنوب در برخی مقاطع ترافیک سنگین است از بروز ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت محور هراز محدوده سه‌راهی چلاو خبر داد.
ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه قزوین - تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ،علی‌اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها اظهار داشت: براساس اطلاعات 2331 دستگاه ترددشمار جاده‌ای کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها نسبت به روز قبل تفاوت چندانی نشان نمی‌دهد. در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 11.2 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کم‌ترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

آزادراه  کرج - تهران پرترافیک‌ترین جاده کشور

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در شبانه روز گذشته آزادراه کرج - تهران با 134 هزار تردد، آزادراه قزوین - کرج با 119 هزار تردد و آزادراه تهران - کرج با 118 هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده کشور بود.

انسداد 6 جاده به دلیل کاهش ایمنی/ شمشک - دیزین مسدود است

آشوری گفت: در حال حاضر 6 جاده به دلیل کاهش ایمنی در مسیر مسدود است که می‌توان به محورهایی نظیر شمشک - دیزین، رامیان - شاهرود، شهداد - نهبندان و خرم‌آباد - پلدختر اشاره کرد.

ترافیک در هراز و کندوان 

وی درباره وضعیت ترافیکی محورهای تهران - شمال گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور کندوان مسیر شمال به جنوب بین گچسر تا نساء و محدود آتشگاه و سه‌راهی دیزین گزارش شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها از بروز ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز مسیر رفت و برگشت محدود سه راهی چلاو خبر داد و عنوان کرد: دوربین‌های نظارت تصویری تردد روان در محورهای فیروزکوه، آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین - رشت نشان می‌دهد.

آشوری درباره وضعیت جوی جاده‌ها گفت: محورهای شمالی و دیگر جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران

وی بیان کرد: در حال حاضر در آزادراه قزوین - کرج، محدوده‌های گلشهر و مهرشهر ترافیک سنگین و محدوده ساسانی تا پل کلاک ترافیک نیمه‌سنگین است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها همچنین از بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده چیتگر و ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری خبر داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید