آخرین وضعیت جاده های کشور / ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس

کدخبر: ۳۸۵۸۳۸
اقتصادنیوز :‌مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محور کندوان محدوده تونل کندوان، گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه‌ کرج-تهران با 117 هزار و 412 تردد و آزادراه تهران-کرج با 107 هزار و 782 تردد، ثبت شد.
آخرین وضعیت جاده های کشور / ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس،علی اکبر آشوری  در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

 ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس محدوده تونل کندوان

وی اظهار کرد: دوربین های نظارت تصویری در ‌‌مسیر رفت و برگشت محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت، ترافیک روان نشان می‌دهد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

آشوری با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس محدوده تونل کندوان، از ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا مهرویلا و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهرشهر تا گلشهر و استاندارد تا پل فردیس خبر داد.

  انسداد ساعتی جاده کندوان در روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته

وی یادآور شد‌: محور کندوان حدفاصل کیلومتر 5 تا 15 از مرزن آباد تا دزدبن از 8 دی تا 12 اسفند از ساعت 08:00 تا 17:00 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر، ‌مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

  انسداد محور پدافند جنوب غرب-امیدیه در استان خوزستان و 10 جاده دیگر 

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت:‌ در حال حاضر محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، جاده وازک-بلده در مازندران، محور رامیان-اولنگ-شاهرود، ‌جاده پونل - خلخال، جاده شهداد-نهبندان و محور فرعی شمشک-دیزین، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

آشوری اضافه کرد: همچنین جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور گنج نامه-تویسرکان، محور سروآباد-پاوه و محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

وی افزود: همچنین محور پدافند جنوب غرب - امیدیه، واقع در استان خوزستان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

  آزادراه‌ کرج-تهران پرترددترین جاده کشور

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه‌ کرج-تهران با 117 هزار و 412 تردد، آزادراه تهران-کرج با 107 هزار و 782 تردد و آزادراه ‌کرج-قزوین‌ با 104 هزار و 126 تردد ثبت شد.

  افزایش  4.5 درصدی ترافیک جاده‌ها

آشوری بیان داشت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2309 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 4.5 درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 17.6 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید