حمله تند یک نماینده به حسن روحانی/ زخم بستر گرفته بود/ محاکمه خائنان خواست عمومی مردم است

کدخبر: ۴۴۰۷۱۸
حسن رزمیان گفت: از مردم انتظار داریم که با عدم رفت و آمد غیرضرور و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی باعث کاهش و حتی توقف تلفات انسانی باشیم
حمله تند یک نماینده به حسن روحانی/ زخم بستر گرفته بود/ محاکمه خائنان خواست عمومی مردم است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حسن رزمیان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه دولت سیزدهم در حال جبران کم‌کاری دولت قبلی است، گفت: سرکشی دولت رئیسی به نقاط محروم موجب دلگرمی مردم شده است. اقدامات دولت جدید تا به اینجای کار قطار اقتصاد و سیاست از ریل خارج شده را به مسیر اصلی برگرداننده است.

این عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی از سرعت بخشیدن به واکسیناسیون تشکر کرد و گفت: همین کار را دولت قبلی می‌توانست انجام دهد اما کاهلی و نداشتن همت باعث مشکلات عدیده شد. از مردم انتظار داریم که با عدم رفت و آمد غیرضرور و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی باعث کاهش و حتی توقف تلفات انسانی باشیم. اعلام تعداد فوتی‌های روزانه یک عدد و رقم نیست بلکه هر کدام فقدان یک پدر، مادر، برادر، خواهر یا فرزند است و فردا شاید همین ماجرا در مورد خانواده من و شما باشد.

وی ضمن از تشکر کادر درمانی کشور در خصوص سیاستمداران گفت: همت و تلاش دولتمردان باید جایگزین رفتاری شود که مردم را از پشت شیشه‌های دودی خودرو رصد می‌کردند و آنقدر خانه‌نشین و دورکار بودند که زخم بستر گرفته بودند. درخواست ما از دولت جدید این است که مراقب جریان تحریف و فرصت طلبان باشد و با درایت نیت شوم آنها را نقش برآب کند.

نماینده مردم درگز افزود: اعاده اموال نامشروع، محاکمه خائنان به ملت، سوء استفاده‌کنندگان موقعیت‌های اجتماعی و آقازادگانی که باعث مشکلات مردم شدند، خواست عمومی ملت شریف است. اشتغال جوانان و تأمین معیشت قشرهای آسیب پذیر و تثبیت قیمت‌ها و مبارزه با گران فروشی درخواست اولیه مردم است.

رزمیان در پایان ضمن اشاره به مشکلات دامی و نهاده‌های کشاورزی در حوزه انتخابیه‌اش مورد مسائل هسته‌ای گفت: باید مجددا اعلام کنم که مذاکره هیچ آورده‌ای جز اتلاف وقت ندارد؛ مگر اینکه آمریکا همه تحریم‌ها را رفع کند و ایران با راستی آزمایی از لغو تحریم‌ها اطمینان حاصل کنند. درباره شکست ذلت بار و خروج آمریکا از افغانستان باید بگویم که این این سرنوشت افرادی است که قدرت طلب و جاه طلب است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید