مجوز «فعالیت در روزهای پنج‌شنبه» به مدارس داده شد

کدخبر: ۴۴۲۳۱۲
اقتصادنیوز:معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: از آبان ماه و با بازگشایی مدارس، هر مدرسه‌ای که نیاز به زمان آموزش بیشتری داشته باشد می‌تواند کلاس‌های درس را در روزهای پنج‌شنبه هم دایر کند.

به گزارش اقتصادنیوز علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با  فارس از امکان فعالیت مدارس در روزهای پنج‌شنبه خبر داد و اظهار کرد: همانطور که اعلام کردیم مدارس کشور از آبان‌ماه به تدریج و با رعایت پروتکل‌های بهداشت بازگشایی می‌شوند.

وی ادامه داد: بر همین اساس، این امکان را فراهم کردیم تا از آبان ماه، هر مدرسه‌ای که نیاز به زمان آموزش بیشتری داشته باشد بتواند کلاس‌های درس را در روزهای پنج‌شنبه هم دایر کند.

کمرئی با بیان اینکه موضوع فعالیت مدارس در روزهای پنج‌شنبه، اختیاری بوده و به تشخیص مدرسه است، گفت: تمام مدارسی که بازگشایی می‌شوند باید شرایط  بازگشایی را بر اساس الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مدارس در شرایط کووید 19 رعایت کنند.

به گزارش فارس، از ابتدای مهر، مدارس ابتدایی کم جمعیت عشایری و روستایی و از نیمه مهر مدارس پرجمعیت عشایری و روستایی و از آبان به تدریج سایر مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید