با دولت و مجلس انقلابی، بهانه کارنکردن نداریم!

کدخبر: ۴۴۳۵۹۸
اقتصادنیوز: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با دولت و مجلس انقلابی فعلی دیگر بهانه ای برای کار نکردن وجود ندارد، همه باید پای کار آمده و باری از دوش مردم برداریم.
با دولت و مجلس انقلابی، بهانه کارنکردن نداریم!

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سید ناصر حسینی پور در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلیویه و بویراحمد ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: همه ما سرباز رهبر انقلاب و مردم ایران و استان ولایت‌مدار کهگیلیویه و بویراحمد هستیم.

وی بیان کرد: علی رغم کارهای ناکرده و کارهای ناتمام فراوان ، عزم خود را جزم کرده ایم که به همراه همکاران خود در مجلس و دولت انقلابی عدالت محوری و جهادگری را به منصه ظهور بگذاریم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با روحیه بسیجی شبانه روز خود را وقف خدمت می کنیم، تصریح کرد: با دولت و مجلس انقلابی فعلی دیگر بهانه ای برای کار نکردن نداریم و همه باید پای کار آمده تا باری از دوش مردم برداریم.

 آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به بسط عدالت و توسعه و رفع تبعیض ها بیان کرد: مسئله اصلی امروز نظام ، اشتغال است و باید از همه ظرفیت ها برای این مهم استفاده شود.

وی افزود: روحیه انقلابی و بسیجی باعث پیشرفت و قوی تر شدن کشور می شود و اگر این روحیه ایثارگران بسیجی وجود نداشت، مشخص نبود در برابر ابرقدرت هایی که امروز جلوی ما به زانو درآمده اند چه سرنوشتی داشتیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: باید از بسترهای خوبی که در استان وجود دارد برای رشد و توسعه نهایت استفاده را انجام دهیم.

آیت الله حسینی ادامه داد: از جمله این بسترها می توان به گردشگری با استفاده از طبیعت بکر و هوای خوب و کوه ها و آبشارها اشاره کرد.

وی گفت: با اتمام پروژه های نا تمام در حوزه گردشگری و نفت و گاز و پتروشیمی میتوان ضمن افزایش تولید ، نرخ اشتغال را نیز بالا برد و معضل بیکاری را ساماندهی کرد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد باعنوان اینکه ترکیب فعلی نظام ترکیبی برای پیشرفت در همه جوانب از جمله مسائل فرهنگی است،اظهار کرد: با ایجاد بسترهای فرهنگی میتوان با مشکلات فرهنگی جامعه و آسیب های اجتماعی مبارزه کرد و ایجاد هیئت ها و حسینیه ها در این مهم نقش اساسی دارند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید