دختری که بخاطر ترس از کرونا کچل شد! +عکس

کدخبر: ۴۴۴۳۰۶
یک دختر نوجوان به علت استرس ناشی از شیوع کرونا موها و مژه هایش را می کند.
دختری که بخاطر ترس از کرونا کچل شد! +عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، 24.ae گزارش داد، یک دختر 8 ساله انگلیسی  بر اثر استرس و فشار های ناشی از قرنطینه در بحران شیوع ویروس کرونا بیشتر موهایش را از دست داد. مادر امیلا منسی می گوید دخترش پس از اولین محدودیت ها و قرنطینه برای کنترل شیوع ویروس کرونا در انگلیس بر اثر فشار و استرس وارد شده بر او شروع به کندن مژه ها و موهایش کرد . در واقع او به بیماری trichotillomania مبتلا شده است. در این بیماری یک فرد نمی تواند در تمایل به کندن موهای خود در مقابل یک موقعیت استرس زا مقاومت کند.

 

 

کچل

مادر او می‌گوید: وقتی متوجه شدم آملیا مژه هایش را می‌کند سعی کردم به این موضوع فکر نکنم، اما دیگر برای او مژه‌ای باقی نمانده است. اوگفت که این مشکل در طول زمان بدتر شد و او تمام مو‌های سرش را هم می‌کند. مادر او افزود آملیا متوجه می‌شود که موهایش را می‌کند، اما دوست ندارد در این مورد صحبت کند و از زمانی که مو‌های خود را از دست داده است، شخصیت او بسیار تغییر کرده و اکنون منزوی شده است.

 

پزشکان تأیید کردند که آملیا از بیماری تریکوتیلومانیا رنج می برد. تشخیص آن‌ها در ابتدا این بود که پس از تعطیلات تابستانی وقتی او به مدرسه  بازگردد این عادت را رها می کند. مادر او هزینه ای برای آملیا پرداخت می کند تا هر هفته به هیپنوتراپیست مراجعه کند و از این مشکل رهایی یابد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید