این استان فوتی کرونایی نداشت!

کدخبر: ۴۴۵۱۴۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 30 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.
این استان فوتی کرونایی نداشت!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، شهرام حبیب‌زاده 12 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 30 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

وی افزود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در دو نوبت اول و دوم نیز 935 هزار و 796 واکسن بوده است که از این تعداد 678 هزار و 514 واکسن مربوط به نوبت اول و 257 هزار و 282 واکسن مربوط به نوبت دوم می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر 124 بیمار تحت نظر هستند، ادامه داد: همچنین 40 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل 212 نفر است که از این تعداد 53 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند.

به گفته وی، هم‌اکنون شهرستان‌ پارس‌آباد، مشگین‌شهر، اردبیل و خلخال در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بیله‌سوار، اصلاندوز، گرمی، نمین، سرعین، نیر و کوثر در وضعیت زرد قرار دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید