سفیر روسیه اعلام کرد: بدون ایران هیچ مشکلی قابل حل نیست

کدخبر: ۴۴۵۳۳۵
کوتراشیف از پیشرفت چندین مرحله مذاکرات میان ایران با عربستان سعودی در بغداد، ابراز خرسندی کرد و آن را به نفع منطقه دانست.
سفیر روسیه اعلام کرد: بدون ایران هیچ مشکلی قابل حل نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ایلبروس کوتراشیف سفیر فدراسیون روسیه در عراق روز سه شنبه سیزدهم مهر ماه ۱۴۰۰ با ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران ملاقات و گفت وگو کرد.

در این ملاقات که در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد برگزار شد، طرفین بر حسن مناسبات فیمابین وآمادگی برای توسعه روابط و همکاری های متقابل تاکید کردند.

سفیر روسیه اظهار داشت: امروز در منطقه خاورمیانه هیچ مشکلی بدون مشارکت جمهوری اسلامی ایران قابل حل نیست و ما همواره این مساله را به مقام های غربی منتقل کرده ایم.

کوتراشیف همچنین از پیشرفت چندین مرحله مذاکرات میان ایران با عربستان سعودی در بغداد، ابراز خرسندی کرد و آن را به نفع منطقه دانست.

ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق نیز بر اهمیت برگزاری انتخابات پارلمانی روز هجدهم مهرماه (دهم اکتبر ۲۰۲۱) در عراق تاکید کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره حامی ثبات، آرامش، پیشرفت و تمامیت ارضی جمهوری عراق بوده و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نمی کند. ما همواره به انتخاب مردم عراق احترام گذاشته و از آن حمایت می کنیم.

انتخابات پارلمانی عراق قرار است روز ۱۰ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۸ مهرماه جاری) برگزار شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید