اسرائیل: باید همواره آماده جنگ باشیم

کدخبر: ۴۴۱۸۲۴
رئیس رژیم صهیونیستی در واکنش به بازداشت مجدد اسرای فراری زندان فوق امنیتی جلبوع گفت:"اسرائیل باید همیشه آماده جنگ باشد و هیچ فرصتی را برای صلح از دست ندهد".
اسرائیل: باید همواره آماده جنگ باشیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی در جریان سخنرانی خود در روز غفران خاطرنشان کرد: "ما باید هر آنچه در توان داریم و از دستمان برمی‌آید، انجام دهیم تا جنگ دوباره ما را غافلگیر نکند، همانطور که در جنگ روز غفران (جنگ اکتبر ۱۹۷۳) اتفاق افتاد."

وی در اظهاراتی ضد فلسطینی مدعی شد: "این روزها، نگهبان اسرائیل نیز نمی‌خوابد و آرام نمی‌گیرد. نیروهای امنیتی، پلیس و سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به ارتش اسرائیل نیز آرام نمی‌گیرند، بلکه دائماً برای محافظت از شهروندان اسرائیلی تلاش می‌کنند و من از تریبون اینجا برای تشکر از همه نیروهایمان به خاطر شجاعت، عزم و خلاقیتشان در دستگیری "تروریست‌ها" استفاده می‌کنم."

نفتالی بنت، نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه درباره بازداشت دو اسیر فلسطینی باقی مانده از عملیات فرار از زندان جلبوع مدعی شد: کار به پایان رسید، در نتیجه عملیات "شگفت‌آور، هوشمند و پرسرعتی" که نیروهای شاباک، پلیس و ارتش اجرا کردند، تمامی "تروریست‌ها" بازداشت شدند و آنها به زندان بازگردانده خواهند شد، آنچه دچار مشکل شده نیز قابل اصلاح است.

سخنگوی حماس نیز پیشتر اعلام کرد، وقتش رسیده که دست رژیم صهیونیستی که کرانه باختری را بر هم زده و دو اسیر دیگر از شش اسیر فراری را بازداشت کرده، قطع شود.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر از بازداشت ‌ایهم کممجی و مناضل نفیعات، دو اسیر باقی مانده از مجموع شش اسیری را که از زندان جلبوع فرار کرده بودند، خبر داد.

ششم سپتامبر جاری شش تن از اسرای فلسطینی با حفر تونلی توانستند خود را از زندان جلبوع آزاد کنند اما نیروهای اسرائیلی آنها را دوباره بازداشت کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید