عذر خواهی سعید محمد از قالیباف: افشاگری در کار نیست

کدخبر: ۴۴۵۳۷۱
مجتبی توانگر نماینده نزدیک به محمد باقر قالیباف در توئیتی نوشته دیدار سعید محمد با محمد باقر قالیباف نشانه عذرخواهی او از رئیس مجلس است.
عذر خواهی سعید محمد از قالیباف: افشاگری در کار نیست

به گزارش اقتصاد نیوز، مجتبی توانگر نماینده مجلس و نزدیک به محمد باقر قالیباف در توئیتی با اشاره به حضور سعید محمد فرمانده پیشین قرارگاه خاتم در هیات محمد باقر قالیباف نوشته است:‌ماه‌ها گفتند که ⁧سعیدمحمد‬⁩، فلان و بهمان از قالیباف دارد، حالا با حضور سعید محمد در هیئت دکترقالیباف در مشهد، معلوم شد همه آن حرف‌ها چیزی جز توهم، فضاسازی و اختلاف‌افکنی رسانه‌ای نبوده!‌این حضور معنایی جز عذرخواهی از اشتباهات گذشته ندارد."

سعید محمد

اشاره توانگر به پرونده هلدینگ یاس است که تخلفاتی در آن صورت گرفته است تخلفاتی که برخی مدعی هستند حجم آن بسیار بزرگ است. این پرونده ماحصل توافقی میان شهرداری و بنیاد تعاون سپاه بوده است اما هر دو طرف تاکید دارند برخی مدیران میانی با دور زدن قرارداد به نفع خود سوء استفاده کرده اند. برای این پرونده قائم مقام قالیباف در شهرداری تهران بازداشت شد.

طرفداران سعید محمد در ایام انتخابات ادعاهایی داشتند و همین ادعاها موجب مناظره آنان و طرفداران قالیباف می شد برخی مدعی بودند سعید محمد مستندانی علیه شهردار وقت تهران دارد اما توانگر با انتشار این عکس نوشته سندی در کار نیست و همه چیز توهم بوده دیدار امروز هم نشانه عذرخواهی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید