بمب گذاری در افغانستان/ 3 عضو طالبان راهی بیمارستان شدند

کدخبر: ۴۴۵۴۴۸
رسانه های افغان به نقل از مقامات طالبان از وقوع انفجار در ولایت ننگرهار و حمله مسلحانه در ولایت لغمان خبر می دهند که در نتیجه آنها اعضای طالبان و غیرنظامیان افغان زخمی شده اند.
بمب گذاری در افغانستان/ 3 عضو طالبان راهی بیمارستان شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مقام‌های محلی در ننگرهار اعلام کردند که در نتیجه یک انفجار در ولسوالی «کامه» این ولایت، سه عضو طالبان از جمله فرماندار شهرستان «خیوه» ننگرهار زخمی شده‌اند.

یک مقام محلی طالبان در ننگرهار به شرط فاش نشدن نامش گفته است که این انفجار حوالی ساعت ۸ سه شنبه شب در نزدیکی قلعه آخوند در ولسوالی کامه رخ داده است.

وی افزود که حادثه مذکور بر اثر انفجار مین کنار جاده‌ای بوده و هنگام عبور موتور «حمزه» فرماندار شهرستان خیوه منفجر شده است.

گزارش‌ها همچنین از کشته شدن فرماندار خیوه در این انفجار هم وجود دارد، اما منابع محلی آن را تایید نکرده‌اند.

مسئولان درمانی در ننگرهار نیز از انتقال چهار زخمی از محل انفجار به بیمارستان خبر داده‌اند اما در مورد هویت مجروحان چیزی نگفته‌اند.

همزمان در رویدادی دیگر از «لغمان» نیز خبر می‌رسد که در نتیجه حمله مسلحانه برضد نیروهای طالبان در این ولایت، سه نفر زخمی شده‌اند. گفته می‌شود مجروحان این رویداد غیرنظامیان هستند.

هنوز مسئولیت این دو رویداد را هیچ گروهی بر عهده نگرفته است اما در ولایت ننگرهار شاخه خراسان گروه تروریستی داعش فعال است که پیش از این نیز مسئولیت چند حمله علیه طالبان را پذیرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید