بعد از خوردن انبه هرگز این مواد غذایی را مصرف نکنید!

کدخبر: ۴۴۵۷۱۰
اقتصادنیوز: برخی از مواد غذایی را نباید بلافاصه پس از خوردن انبه مصرف کنید، زیرا باعث ناراحتی‌های گوارشی می‌شوند.
بعد از خوردن انبه هرگز این مواد غذایی را مصرف نکنید!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، DnaIndia گزارش داد، فصل انبه است و چه کسی است که شاه میوه‌ها را دوست نداشته باشد، انبه دارای منابع غنی از ویتامین‌ها، همچنین دارای عطر و طعم منحصر به فرد است.  با این حال،   ۵ ماده غذایی وجود دارد که نباید آن‌ها را بلافاصله بعد از خوردن انبه مصرف کرد تا مبادا دچار ناراحتی معده شده یا بعداً احساس بیماری کنید.

 

۱- آب

نباید بلافاصله بعد از خوردن انبه آب بنوشید. این کار باعث می‌شود سطح اسید معده بالا بیاید و در نتیجه دچار درد معده شوید. نوشیدن آب را حداقل نیم ساعت بعد از خوردن انبه به تعویق بیندازید.

۲-کشک

شما نباید انبه را با کشک میل کنید، زیرا انبه و کشک باعث ایجاد گرما و سرما در بدن می‌شوند که می‌تواند موجب مشکلات متعددی از جمله مشکلات پوستی و جلوگیری از دفع سموم در بدن شود.

۳-کدو

خوردن کدو بلافاصله پس از مصرف انبه می‌تواند باعث تهوع، استفراغ و مشکل در تنفس شود.

۴-فلفل قرمز و غذا‌های تند

خوردن فلفل قرمز و غذا‌های تند بعد از خوردن انبه می‌تواند باعث ناراحتی معده شود، همچنین با بالا رفتن سطح گرمی بدن باعث عارضه‌های پوستی می‌شود.

۵-نوشیدنی گازدار

مصرف نوشیدنی‌های گازدار بلافاصله پس از خوردن انبه نیز می‌تواند مضر باشد. در انبه قند زیادی وجود دارد و نوشیدنی‌های گازدار نیز دارای قند بالایی هستند. این می‌تواند سطح قند خون شما را افزایش دهد و می‌تواند برای بیماران دیابتی بسیار خطرناک باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید