ایربگ غول خودروسازی دردسرساز شد

کدخبر: ۴۴۶۳۰۲
فورد برانکوی جدید با اولین فراخوان خود مواجه شده است. کیسه هوای سمت سرنشین این خودرو می‌تواند در زمان باز شدن عملکرد نامناسبی داشته باشد. این امر باعث می‌شود استاندارد ایمنی شماره ۲۰۸ مربوط به حفاظت سرنشینان در زمان تصادف نقض گردد.
ایربگ غول خودروسازی دردسرساز شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پدال، فراخوان یاد شده شامل ۵۵۳ دستگاه برانکوی جدید می‌باشد. این خودرو ها از ۱۸ جولای ۲۰۲۱ تا ۱۷ آگوست تولید شده‌اند و نمایندگی‌های فورد اقدام به تعویض کیسه هوای سمت سرنشین خواهند کرد.

گفته شده تأمین‌کننده این کیسه هوا که شرکت جویسون است شاهد باز شدن یک کیسه هوا پیش از فعال‌سازی ژنراتور کوچک در زمان تست‌های روتین کیفیت بوده است. این کمپانی در ۱۲ آگوست امسال مشکل یاد شده را به اطلاع گروه بررسی نگرانی‌های مهم فورد رسانده است.

 

فورد-برانکو۱

 

تست‌های بیشتر نشان داده این مشکل در کیسه‌های هوایی بوده که توسط یکی از کارگران خط تولید تا شده است. این کارگر از اواخر ماه ژوئن در خط موردنظر مشغول به کار بوده و او کیسه هوا را یک‌بار بیشتر تا کرده است. در تست‌های قبلی هرگز از کیسه‌های هوای تا شده توسط این فرد استفاده نشده بود.

فورد هم تست‌های بررسی تأثیر باز شدن زودتر از موعد کیسه هوا را انجام داده و فهمیده که ریسک عدم همخوانی با استانداردهای تصادف وجود داشته و اعلام یک فراخوان ضروری است.

فورد-برانکو۲

هیچ گزارشی از تصادف یا جراحت ناشی از این موضوع به دست فورد نرسیده و جویسون هم روش‌های کنترل فرایند و تشخیص خود را اصلاح کرده تا از مشکلاتی مشابه در آینده جلوگیری شود.

مشتریان می‌توانند با نزدیک‌ترین نمایندگی فورد برای حل مشکل در ارتباط باشند. همچنین تا زمان حل مشکل نمایندگی‌ها نمی‌توانند برانکوهای موجود در انبار خود را به فروش برسانند.

فورد-برانکو۳

فورد همچنین اقدام به جایگزینی سقف سخت برخی مدل‌های برانکو کرده است. پانل‌های اولیه دارای مشکلات کنترل کیفیت و نصب بوده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید