خبر مهم رئیس سازمان تعزیرات

کدخبر: ۴۴۶۳۱۷
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با توجه به تعداد واحدهای صنفی و پراکندگی آن‌ها، با صرف انجام گشت و سرکشی به واحدها نمی‌توان نتیجه مطلوب را انتظار داشت بنابراین ظرف هفته جاری سامانه ۱۳۵ باز طراحی می‌شود.
خبر مهم رئیس سازمان تعزیرات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با حضور در ساختمان گشت‌های مشترک شهر تهران از آغاز اقدامات اجرایی مستمر و مؤثر تعزیرات حکومتی و بازار خبر داد.

طبق اعلام سازمان تعزیرات حکومتی، احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در حاشیه مراسم ساماندهی گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با بیان این‌که حضور مستمر و مؤثر در بازار یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های سازمان تعزیرات حکومتی است، گفت: با توجه به اینکه نظارت بر بازار از وظایف دستگاه‌های دولتی بوده و تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی کننده، باید به کمک این دستگاه‌ها بیاید؛ بنابراین اولین اقدام، ساماندهی گشت‌های مشترک سیار است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: با توجه به تعداد واحدهای صنفی و پراکندگی آن‌ها، با صرف انجام گشت و سرکشی به واحدها نمی‌توان نتیجه مطلوب را انتظار داشت بنابراین ظرف هفته جاری سامانه ۱۳۵ باز طراحی می‌شود.

منفعت ارتباط با ایران برای روسیه/در اکوایران ببینید:

وی تصریح کرد: در این باز طراحی، دریافت شکایت در حوزه‌های صنفی، بهداشتی و قاچاق کالا و ارز در بستر سامانه‌های اینترنت پایه و با حداقل زمان صورت می‌گیرد و با استفاده از تلفن همراه هوشمند، امکان طرح شکایات و دریافت کد رهگیری و پیگیری آن فراهم می‌شود.

اصانلو رویکرد جدید در ساماندهی گشت‌های سیار را ناظر به بازرسی و نظارت به تمامی زنجیره‌ بازار اعم از تولید توزیع و عرضه دانست و گفت: پیش از این گشت‌های مشترک در سطح عرضه فعال بوده‌اند اما در برنامه‌ریزی جدید علاوه بر محور قبلی، حضور در کارخانه‌ها و بازرسی از شبکه توزیع نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید