بررسی آمارهای کرونا در کشورهای پرابتلا

طغیان کرونا در روسیه + نمودار

کدخبر: ۴۴۶۸۷۸
اقتصادنیوز: بررسی آمارهای کرونایی در کشور های پرابتلای کرونا نشان از آن دارد که میزان ابتلا و مرگ ومیر در روسیه هر چند در مقایسه با آمریکا کمتر بوده اما برخلاف کشورهای دیگر وارد روندی صعودی شده است.
طغیان کرونا در روسیه + نمودار

به گزارش اقتصادنیوز ، در روزهای اخیر آمار ابتلا به کرونا در برخی کشورهای پرابتلا در سراسر دنیا روندی نزولی گرفته ودر برخی دیگر همچنان سیری صعودی دارد. بررسی آماری ابتلا به کرونا در ایران نیز در نخستین ماه پاییزی نشان از روند نزولی این متغیر در این مدت داشته اما هنوز در سطح خطرناکی قرار دارد.

کرونا

روند صعودی ابتلا به کرونا در روسیه

شمار مبتلایان روزانه به کرونا در روز 20 مهر ماه برابر با 13 هزار و 391 نفر بوده و تقریبا نسبت به روز قبل 1 درصد کاهش پیدا کرده که به نسبت جمعیت در میزان خطرناکی قرار دارد.

در کشور های پر ابتلا به کرونا از قبیل آمریکا ، روسیه و بریتانیا نشان می دهد به طور میانگین در روزهای اخیر 26 هزار و 800 نفر در روسیه به کرونا مبتلا شده اند که روندی صعودی پیدا کرده اند.

مقایسه این رقم با یک ماه پیش از آن نشان دهنده آن است که شمار مبتلایان در روسیه 50 درصد افزایش پیدا کرده است. در آمریکا و بریتانیا اما این روند نزولی به ثبت رسید ه است.

در ایالات متحده آمریکا در روز های اخیر میانگین هفت روزه ابتلا به کرونا برابر با 86 هزار و 250 نفر بوده که نسبت به یک ماه قبل 43 درصد کاهش پیدا کرد.

در بریتانیا نیز شمار مبتلایان روزانه معادل با 37 هزار و 145 نفر بوده که نسبت به یک ماه گذشته تقریبا 2 درصد کاهش پیدا کرده است.

در بررسی آمارهای کرونایی کشور های مختلف مشاهده می شود روسیه در بین کشورهای مختلف روند صعودی را در این مدت به ثبت رسانده است.

کرونا

روند صعودی مرگ ومیر کرونا در روسیه

شمار جانباختگان روزانه کرونا در روز 20 مهر ماه در ایران برابر با 213 نفر بوده که در مقایسه با روز قبل خود 22.8 درصد کاهش پیدا کرده  است.

در بررسی های صورت گرفته در کشورهای با شیوع بالای کرونایی مشاهده می شود آمار مرگ ومیر نیز در کشور روسیه سیری صعودی دارد.

میانگین هفت روزه مرگ ومیر کرونا در روسیه نشان می دهد در روزهای اخیر در این کشور به طور متوسط 923 نفر جان خود را بر سر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

مقایسه این آمار با یک ماه گذشته خودنشان می دهد 18 درصد بر تلفات کرونایی در روسیه در این مدت افزوده شده و همچنان در سیر صعودی قرار دارد.

آمارهای اعلام شده از تعداد جانباختگان در کشور آمریکا نیز حاکی از سیر صعودی بوده اما باز هم بیشترین میزان فوتی در سراسر دنیا به شمار می آید.

طبق داده ها در روزهای اخیر فوتی های کرونا در آمریکا هزار و 462 نفر بوده که نسبت به یک ماه قبل 3.9 درصد کاهش داشته است.

در بریتانیا اما در میان کشورهای مورد بررسی کمترین شمار مرگ ومیر کرونایی در این روزها به ثبت رسیده است.

طبق داده های آماری در روزهای اخیر 112 نفر فوتی کرونایی در این منطقه به ثبت رسیده که تقریبا نصف مرگ ومیر کرونایی در ایران بوده است.

کرونا

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید