سورپرایز بیمار در حال مرگ توسط پرسنل بیمارستان

کدخبر: ۴۴۷۲۶۰
بیماری که به علت بستری شدن ناگهانی در بیمارستان و وخامت حالش فرصت خداحافظی با حیواناتش را نیافته بود توسط پرسنل بیمارستان سورپرایز شد.
سورپرایز بیمار در حال مرگ توسط پرسنل بیمارستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کارکنان بیمارستانی در انگلیس آخرین آرزوی یک بیمار در حال مرگ را برآورده کردند. «جان هولمن» ۶۸ ساله که آرزو داشت برای آخرین بار با اسب و حیوانات خانگی اش خداحافظی کند با مساعدت و کمک مسئولان بیمارستان به آرزویش رسید. مسئولان بیمارستان گود شپرد در شهر چستر با انجام ملاقات این زن با اسب و دو توله سگ های خانگی اش موافقت کردند.

در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده نشان می‌دهد این زن از طریق پنجره طبقه همکف بیمارستان برای آخرین بار اسب خود را نوازش کرده و همچنین توله سگ‌های خانگی اش را نیز در آغوش می‌کشد. خانم هولمن در حالی که روی تخت بیمارستان دراز کشیده بود برای آخرین به «باب» اسب دوست داشتنی اش هویج و موز داده و برای آخرین بار با آن وداع می‌کند. او همچنین دو سگ خود «رُوِلی» و «مونتی» را در آغوش گرفته و با آن‌ها وداع کرد.

خانم هولمن که به علت بستری شدن ناگهانی در بیمارستان و وخامت حالش فرصت خداحافظی با حیواناتش را نیافته بود توسط پرسنل بیمارستان سورپرایز شد.

پرسنل بیمارستان

او که از ملاقات اسب دوست داشتنی اش خوشحال به نظر می‌رسید در این باره گفت: «من می‌دانستم که ترتیب دادن ملاقات با شگ هایم شاید امکانپذیر باشد، زیرا ما همسایه‌ای داشتیم که چند سال پیش در بیمارستان بستری شد و ما اجاره یافتیم سگ‌ها را به ملاقات او ببریم. اما من واقعا انتظار نداشتم که آن‌ها بتوانند به من این فرصت را بدهند که یک بار دیگر باب را ببینم.»

آخرین آرزوی بیمار

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید