نشست سه جانبه روسیه، آمریکا و اسرائیل با محوریت ایران

کدخبر: ۴۴۷۶۷۲
الکساندر بن تسفی،سفیر اسرائیل در روسیه گفت: تل‌آویو با روسیه و آمریکا درباره برگزاری نشستی سه جانبه درخصوص سوریه و ایران به توافق رسیده است.
نشست سه جانبه روسیه، آمریکا و اسرائیل با محوریت ایران

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، الکساندر بن تسفی، سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: ما با روسیه و آمریکا برای برگزاری نشستی سه جانبه شامل روسای شوراهای امنیت سه طرف به توافق رسیده‌ایم. در این مرحله صرفا یک توافق برای برگزاری نشست وجود دارد اما اینکه کی و کجا برگزار شود هنوز مشخص نشده است.

وی افزود: ما آماده میزبانی از این هیئت‌ها هستیم اما هنوز هیچ چیزی مشخص نشده است. در این نشست درباره ایران و سوریه و مسائل دیگر خاورمیانه گفتگو خواهد شد.

پیشتر نیز یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم، روسیه و آمریکا امکان ازسرگیری مذاکرات سه‌جانبه را بررسی می‌کنند. در این نشست روسای شوراهای امنیت ملی روسیه و آمریکا و رئیس شورای امنیت داخلی اسرائیل حضور دارند و احتمالا اکتبر برگزار شود.

دفتر نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که وی ۲۲ اکتبر برای دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به سوچی می‌رود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید