جزییات دیدار رئیسی با اعضای جامعه روحانیت مبارز از زبان اکرمی

کدخبر: ۴۴۸۹۶۳
اکرمی گفت: نزدیک به ۱۰ نفر در این جلسه مطالب خود را مطرح و برخی هم به دلیل محدودیت زمان پیشنهادات و نظرات خود را به شکل نوشته ارائه کردند.
جزییات دیدار رئیسی با اعضای جامعه روحانیت مبارز از زبان اکرمی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، عضو جامعه روحانیت مبارز؛ تورم، اشتغال، کنترل قیمت‌ها و مقابله با ویروس کرونا را موضوعات مطرح شده در دیدار اعضای جامعه روحانیت با رییس‌جمهوری عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا اکرمی درباره دیدار اعضای جامعه روحانیت مبارز با سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری روز پنجشنبه گفت: سید ابراهیم رئیسی، رییسی عضو جامعه روحانیت مبارز کشور است و از گذشته - چه در زمان تولیت آستان قدس رضوی و چه در قوه قضاییه - در جلسات جامعه روحانیت شرکت می‌کرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز، افزود: در این دیدار که بیش از ۲ ساعت طول کشید رییس و تقریبا شمار زیادی از اعضا حضور داشتند و موضوعاتی چون تورم، اشتغال و کنترل قیمت‌ها و مقابله با ویروس کرونا از سوی اعضا مطرح شد که قابل توجه بود.

اکرمی ادامه داد: نزدیک به ۱۰ نفر در این جلسه مطالب خود را مطرح و برخی هم به دلیل محدودیت زمان پیشنهادات و نظرات خود را به شکل نوشته ارائه کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه در این جلسه تعداد داوطلبان برای بیان دیدگاهها زیاد و فرصت هم محدود بود، امکان مطرح کردن موضوعات حزبی و سیاسی فراهم نشد.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: در این نشست بحث بر سر این بود که از چه راه و روشی برای کاهش و یا برطرف کردن مشکلات جامعه که برخی از آنها مزمن و کهنه شده است، استفاده کنیم.

اکرمی، بیشتر موضوعات مطرح شده در جلسه را مساله گرانی عنوان کرد و یادآور شد:  رییسی در این جلسه با خوش‌بینی نسبت به آینده، حل برخی مشکلات را زمان‌بر ارزیابی کرد و گفت که باید به تدریج با کمک و پیشنهاد آقایان این مشکلات به حداقل رساند و در این زمینه بن‌بستی وجود ندارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: در انتها نماینده جامعه روحانیت مبارز کشور گزارشی از انتخابات و خدمات این تشکل سیاسی ارائه کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید