واکنش حزب‌الله به حمله داعش به دیالی عراق

کدخبر: ۴۵۰۵۱۵
حزب‌الله لبنان به حمله گروه داعش به روستای «الرشاد» منطقه مقدادیه در استان دیالی عراق را که ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشت واکنش نشان داد.
واکنش حزب‌الله به حمله داعش به دیالی عراق

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله داعش به روستای «الرشاد» منطقه المقدادیه نشان می‌دهد که این گروه همچنان یکی از بزرگترین تهدیدها برای وحدت ملی عراق است و کشورهای حامی داعش به تجاوزات خود علیه عراق، امنیت و ثبات این کشور ادامه می‌دهند.

حزب‌الله در ادامه ضمن اعلام همبستگی خود با مردم عراق، اضافه کرد: حزب‌الله معتقد است که عدم تکرار این جنایت‌ها مستلزم اتحاد و همبستگی عراقی‌ها و حداکثر تلاش ممکن برای تعقیب عناصر باقی‌مانده این گروه تروریستی جنایتکار، ریشه‌کن کردن آن در عراق است.

در این بیانیه همچنین آمده است: حزب‌الله معتقد است مردم عراق که با کمک ارتش ملی، الحشد الشعبی و گروه‌های مقاومت خود ید طولایی، در مبارزه با داعش را دارند، می‌توانند این وظیفه را به انجام برسانند و از عراق در برابر خطراتی که آن را تهدید می‌کند، محافظت کنند.

بر اساس این گزارش، سه‌شنبه شب روستای «الرشاد» واقع در جنوب المقدادیه در معرض حمله مرگبار اعضای گروه تروریستی داعش قرار گرفت که در نتیجه آن بیش از ۳۰ تن کشته و زخمی شدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید