پشت پرده شکار زنان تنها در کرمان

کدخبر: ۴۵۰۷۴۴
اقتصادنیوز : رئیس پلیس فتا استان کرمان از دستگیری عاملان ایجاد مزاحمت در شبکه اجتماعی واتساپ از شهروندان خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا،  سرهنگ یادگارنژاد، در تشریح اظهار داشت: خانم میانسالی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه کرد وعنوان داشت شخصی در شبکه اجتماعی واتساپ، موجب سلب آسایش وی شده است؛ لذا پرونده‌ در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به اظهارات شاکی و مستندات موجود، کارشناسان پلیس فتا طی یک عملیات پلیسی عاملان ایجاد مزاحمت را مورد شناسایی قرار دادند و با هماهنگی‌های مراجع قضائی وی را  به این پلیس منتقل کردند.

 عاملان ایجاد مزاحمت در واتساپ دستگیر شدند

سرهنگ یادگارنژاد ادامه داد: متهمان که یک زن و مرد جوان بودند در تحقیقات مقدماتی منکر هر گونه جرم انتسابی شدند؛ لکن با مشاهده مستندات و ادله دیجیتال لب به سخن گشودند و به بزه ارتکابی خود اقرار و هدف از این اقدام مجرمانه، تفریح عنوان کردند.

رئیس پلیس فتا استان کرمان با اشاره به اینکه فضای مجازی همانند فضای واقعی قوانین و مقررات مخصوص به خود را دارد، گفت: برابر قانون، هرگونه مزاحمت برای دیگران در فضای مجازی جرم بوده و مجازاتی مانند حبس را به دنبال خواهد داشت.

رئیس پلیس فتا استان کرمان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید