هشدار یک مقام قضایی درباره فراگیری یک رفتار ناپسند در جامعه

کدخبر: ۴۵۱۳۵۹
اقتصادنیوز: : رییس دادگستری شهرستان بهارستان گفت: اضمحلال فرهنگی در جامعه فراگیر شده و برخی زنان جشن طلاق برگزار می کنند.
هشدار یک مقام قضایی درباره فراگیری یک رفتار ناپسند در جامعه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، هاشم امامی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اضمحلال فرهنگی و ابتذال اخلاقی در جامعه به عرف و فرهنگ تبدیل شده است و مسئولین برای مقابله با آن کاری نمی کنند.

وی با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری در مورد مسائل فرهنگی، بیان کرد: بارها رهبر حکیم انقلاب اسلامی در مورد تهاجم فرهنگی در کشور تذکر و هشدار داده اند ولی مسئولین با جدیت به آن توجه نکرده اند.

رییس دادگستری بهارستان تصریح کرد: ناهنجاری ها جای هنجارها را در جامعه گرفته است و مقام معظم  رهبری در مورد دشمنان خارجی و داخلی بارها تذکر داده اند، باید با کار جهادی برای حل مشکلات فرهنگی قدم برداشت تا ابتذال های اخلاقی در جامعه ریشه نکند.

امامی توجه به استعمار فرهنگی توسط کشورهای غربی را مهم دانست و گفت: در کشور فرانسه و دیگر کشورهای مدعی تمدن و جهان اولی، ازدواج با محارم به قانون تبدیل شده است و اگر در مقابله این ابتذال‌ها که در فضای مجازی و حقیقی کشور به فرهنگ تبدیل می شود ایستادگی نکنیم فاجعه بزرگی رخ خواهد داد.

وی ضمن هشدار به مسئولین در مورد پدیده شوم برگزاری جشن طلاق در جامعه، افزود: مسئولین باید برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید