بازگشت مشروط استقلال و پرسپولیس +فیلم

کدخبر: ۴۵۱۵۱۶
​روزنامه‌های امروز به اتفاقات متعددی پرداختند از ماجرای جنجالی حذف استقلال و پرسپولیس از بازی‌های آسیایی گرفته تا بیانیه جدید اروپایی‌ها در مورد برجام. کجای دنیا یک اثر معماری، باغچه می شود؟ ظاهرا ایران
بازگشت مشروط استقلال و پرسپولیس +فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران؛ دیروز اعلام شد که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل نداشتن مجوز حرفه‌ای اجازه شرکت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را نخواهند داشت، ماجرا آنقدر جدی شد که کم کم تیم های پایین‌تر آنها به عنوان جانشین مشغول آماده شدن برای مقدمات حضورشان در جام باشگاه‌های آسیا می‌شدند و هر لحظه به خشم هواداران اضافه می‌شد اما کمی بعد مسئولان این دو باشگاه اعلام کردند که مشکل حل شده اما منابع خبری از مشروط و موقت بودن این شرایط حرف می‌زدند.

 در حالی که کشور‌های تروئیکای شمالی یعنی فرانسه، آلمان و انگلستان در بیانیه‌ای از ایران خواسته‌اند که هرچه سریع‌تر به میز مذاکره برگردد، آقای بایدن رئیس جمهور آمریکا هم گفته که ایالات متحده تمام تلاشش را برای بازگرداندن ایران به مذاکرات انجام می‌دهد، این حرف‌ها در حالی زده می‌شود که همین چند روز پیش وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه چهره‌های و شرکت‌های ایرانی اعمال کرد.

سجاد نوروزیان رئیس جنجالی موزه فرش یک ماجرای تازه رقم زده است. از قرار معلوم او دستور تبدیل کردن حوض‌های هفت‌گانه مقابل این موزه را به باغچه صادر کرده است. در حالی که این حوض‌ها یک اثر معماری برجسته هستند که ثبت میراث فرهنگی هم هستند و دستکاری آنها بدون مجوز وزارت میراث فرهنگی و گردشگری می‌تواند بین شش ماه تا دو سال حبس و جریمه نقدی در در پی داشته باشد. نحوه دفاع آقای نوروزیان از این اقدام هم جالب به نظر می‌رسد، او که به دلیل حضور در یک آگهی تبلیغاتی توتون و تنباکو به "چلمن سیزدهم" معروف است در جواب یکی از منتقدان گفته که اتفاقا به راه حل موقتی که به ذهنش رسیده افتخار می‌کند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید